112277 Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 kjenner kun spark nå og da, leser at andre kjenner mye spark. Har heller ikke kjent noe utenpå magen. Bør jeg bekymre meg??? Merker kun spark når jeg ligger....
Vesla222 Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Jeg er 20 uker og kjenner ikke spark i det hele tatt. Var til UL for en uke siden, der så vi en livlig krabat, og at morkaken ligger på fremre vegg. Det er visst helt normalt, særlig for førstegangsgravide, å ikke kjenne spark før uke 20, 21, 22, 23...
Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 om man er førstegangs, så er det jo normalt at man ikke merker noe før rundt uke 20- 23.. og det starter jo smått.. merket selv første spark/bevegelse tidlig, men kunne gå opp til to uker mellom hver gang jeg kjente noe.. så tror ikke du trenger å uroe deg :-)
Nikki 75 Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg merket ikke skikkelige spark før i uke 23, og da bare sporadisk. I uke 24 begynte jeg å kjenne ham litt hver dag. Først i dag (24+2) har jeg kjent sparkene fra utsiden. Jeg har morkaken på framveggen av magen, og sparkene blir derfor dempet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå