Gjest Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Bruker mye tid i bilen og da tenkte jeg at det kunne vært koselig med en julecd som jeg kan høre på å få litt julestemning av=)
1881 Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Sissel Kyrkjebø og Odd Nordstoga sin juleplate er kjempefin, hører på den ofte i disse dager! Dersom du er coop medlem og viser frem medlemskortet hos coop så vil du få den til 99 kroner!
PAVEEL Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 P4 har gitt ut flere gode julecder, med alt fra gode norske til stemningsfulle amerikanske sanger:) Selv er jeg svak for de sistnevnte, bing crosby etc:)
wombat75 Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Julegløggen m/Stian Carstensen, Frode Alnæs og Arild Andersen blir spilt mye her i huset!
erteposen + 4 Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Ivar Kleives Hyrdenes tilbedelse er sakral og helt fantastisk. Det er bare piano, men fantastisk i seg selv og som bakgrunnsmusikk. The Source med the Source of Christmas, og Sondre Bratland av alle, er også flotte plater. Mahelia Jackson, Ella Fitzgerald og ikke minst Jussi Björling er jo klassikere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå