Gå til innhold

Hvor dyre bodyer kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at bodyer koster 249 kr og 299 kr. Er ikke det veldig mye??

Hva er det meste du hadde giddet å kjøpe en body for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på bodyen. Hadde det vært et designerplagg, så kanskje.

Skrevet

Nu er jo ikke kr 250 så veldig mye penger i den store sammenhengen. Vi ønsker jo selvfølgelig det beste for våre barn og som kjent kvalitet koster.

Skrevet

Hehe, kvalitet koster? Merker er det som koster mest...

Skrevet

Nå er det jo ikke sånn at det dyre ofte er best kvalitet. Har masse ralph lauren til min som er av ræva kvalitet..

Hva betaler dere for en helt vanlig body da uten noe spesielt merke?

Skrevet

Kommer ann på om det er ull eller bomull.

Har noen som koster rundt der, men også mange mye billigere fra sparkjøp og h&m blandt annet.

Kjøper også mye på salg.

Skrevet

Nå er ikke jeg så inne i babyklær verden.. Har akkurat begynt å handle litt smått..

Og de bodyene jeg har kjøpt er i bomull fra HM. Til 69-79kr.. Er jo klær som skal tåle å bli skitne, og ikke brukes så lenge.. (str 54 og 56) Syns de ser ut som grei kvalitet og.

Skrevet

H&M er kjempegod kvalitet. Og billig.

Skrevet

Alt fra 150 til 450 kr. Falt litt for den mariusbodyen til UCC.. Har forøvrig bare kjøpt i ull bortsett fra den fra UCC. Har ikke tenkt å kjøpe flere nå, har 5. Termin i februar.

Skrevet

trur det er H&M som har en pakke med 6 bodyer til 199kr. hvis jeg ikke husker heeeelt feil da. de har jeg kjøpt og de fungerer helt fint :)

Skrevet

For å være helt ærlig, så handler vi kun klær til barna på HM, Ellos, Sparkjop og Cubus.

De er billige, fine, slitesterke, behagelige og av god kvalitet. Jeg handler nesten bare klær til meg selv også på HM, Ellos og Cubus.

Barna vokser så fort, så blir dumt å bruke tusenvis av kroner på plagg som kun kan brukes i noen få mnd før de er for små. Når de blir eldre, og skal velge selv så kan vi heller investere i litt dyrer plagg.

Skrevet

Skal du bare ha 5 bodyer?

Du mener kanskje i den minste str?

Du får håpe ungen ikke gulper da, men det gjør de fleste.

Skrevet

jeg har bare kjøpt på hm, lindex og sånn.

Bodyer er jo et forbruksplagg, så ser ikke helt vitsen i å kjøpe bodyer for flere tusen, som de vokser ut av på en måned..

Skrevet

Vi bruker kun ullundertøy på vinteren så da er bodyene litt dyrere, men ikke 200-300 kroner herregud.. Betaler vel ca.130,-/140,- i snitt per ullbody!! Noen er litt dyrere, noen litt billigere. De fra Tom og Trine er billige og bra :))

Jeg har handlet 25-30 ullbodyer av forskjellige merker (noen dyre, noen billigere) til prinsessa mi som hun skal bruke fra nå av og frem til våren. :D Så slipper jeg å vaske så ofte.

Skrevet

På h&m har jeg betqlt alt fra 49 til 99. Bruker ikke mer enn 100 kr på en body. Jeg gidder ikke å vaske klær absolutt hele tiden, så jeg har heller flere billige enn få "riktige". Har aldri klart å vaske ut / slite ut en body fra de billige kjedene, jeg... De på lindex (som jeg liker) koster vel oftest 79

Skrevet

Ullbodyer kan jeg godt betale litt mer for (de fleste ullbodyer koster vel 149 og oppover).

Men andre bodyer orker jeg ikke kjøpe så dyre. Kjøper det bare på H&M og sånne butikker.

Skrevet

Jeg kjøper bare ull fra høst til vår. Da ligger bodyene fra drøye 100-lappen til 300 kr. Handler fra Janus, Cubus, Nøstebarn, Joha og Polarn o pyret.

Skrevet

Bomullsbodyer betaler jeg minst mulig for og jeg finner fine på kjedebutikker som lindex og hm. Ull betaler jeg mer for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...