Agehya Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Nå står pinnekjøttet og godgjør seg i panna, og jeg og ungene halvveis ligger i sofaen og ser reprisen av MGP jr. Etterpå blir det film og rester av lørdagsgodt. Med andre ord en skikkelig sløv søndag. Skal ha meg en tur på loftet og hente ned adventspynten, og så blir det kos her.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Jeg har rydda, satt på klær og tørket støv. Hører på julemusikk og skal snart pynte litt til jul. Ellers blir det en rolig dag. Barna er med bf til x-svigers og de skal nok sove hos han til imorgen også.
Lene~mor til tre Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Idag har vi egentlig ikke gjort så mye siden både jeg og gubben har jobbet kvelden, så ungene har vært hos besteforeldrene sine idag.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg og sønnen har vært å sett Jul i Blåfjell. En kjempe koselig film, litt skummel og litt trist men kjempe artig var sønnen sin dom. Ellers har vi ikke gjort sånn kjempe masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå