You can call me Dårris Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Var til samtale på A-Hus på mandag, og fikk innvilget KS, allerede på torsdag kom svaret, men jeg har ikke sett konvolutten fra A-Hus før nå! Utrolig godt å vite når gutten min skal komme, og at alt er klart:)
rachelmor Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 hmm koffer får du dato nå.?. ser andre har gjort det og... hehe.. eg veit og at eg må ha ks. men at eg ikkje får vite dato før etter ul kontroll i uke 36.. fekk vite eg måtte vente til etter da og at babyen ble tatt ut med ks 7-10 dager før tida.. men ikkje noe meire..
jente08&jente2010<3 Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 hei:) jeg skal og ha planlagt keisersnitt, og fikk datoen for ca 1 mnd siden, er 27+ 4 idag:) skal ha planlagt snitt den 23 februar:) på kongsvinger sykehus:) når skal du ha snitt?
You can call me Dårris Skrevet 29. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg skal ha 27. januar:) Aner ikke hvorfor prosedyren er så forskjellig, men det er helt tydelig at det er veldig tilfeldig hvem man møter på og hvor man skal føde. De fleste jeg har snakket med om dette tidligere har virkelig måttet krangle seg til KS, jeg fikk et enkelt spørsmål om hva jeg ville og det var det. Hadde ks sist også(akutt), og det gikk fint, men jeg gleder meg til å ha et planlagt snitt denne gangen.
rachelmor Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 ja eg og hadde akutt sist, og ble gundig undersøkt ettrpå.. viste seg a eg ikkje ka fø noken gang på grunn av missdannelser på livmorhalsen, så den kan ikkje opne seg i det heile.. eg og vill ha en dato!!!!!! får bare vente eg,, hehe...
jente08&jente2010<3 Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 jeg hadde og akutt keisersnitt sist, har en misdannelse på livmorhalsen og et trangt bekken, så for meg var det aldri noe å diskutere. legene anbefalte meg keisersnitt. og sa at det måtte jeg bare om jeg skulle få babyen ut på en måte:) syns jo det er litt trist, skulle gjerne født normalt, men sånn er det nå bare, ingen er like:)
You can call me Dårris Skrevet 29. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2009 Ja, jeg skulle også helst født normalt, men jeg tør rett og slett ikke ta sjansen. Legene har sagt at det er godt mulig det går fint å føde normalt, men de kan ikke garantere noe. Det er noe som gjør at jeg ikke får mer enn ca fem cm åpning. Ettersom jeg gikk langt over termin sist også, så syns jeg det er alt for skremmende å sjanse på at det skal gå bedre denne gang. Føler med deg som må vente til uke 36 før du får dato, men men, da har du noe å se frem til iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå