Gå til innhold

Er det noen unge trebarnsmødre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å være 22 år når nummer tre kommer. Og det vil skille 3,5 år mellom nummer 1 og nummer 3. Hvis det er noen i samme situasjon her så vil jeg gjerne komme i kontakt med dere.. :)

Alenemor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg er ikke alenemor, bor sammen med barnefar til alle tre. Har en på snart 3 og venter tvillinger i februar/mars, vil da være 21 år ;-)

Skrevet

Oioi så koselig! :) Gratulerer! :) Hvor i landet holder du til da? :)

Skrevet

Jeg betegner meg som ung 3barnsmor (snart), men er noen år eldre enn deg. Jeg er 26 og venter nr3 i begynnelsen av januar. Jeg har fått mine 3 på 5 år, og jeg er gift med faren til barna.

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle meg... ung eller gammel...

Jeg blirr 29 år på torsdag og har en jente som blir 10 i januar, jente som blir 4 i mars og gutt som blir 7 i mai...

Venter nr 4 på kvinnedagen 2010...

Skrevet

jeg er 30 og har 3 en gutt på 9 en gutt på 7,5 og ei jente på 4 vi vil ha nr 4 og jeg er lykkelig gift med barnefarne

Skrevet

Jeg er 26 år og venter nr 3 i januar. Fra før har jeg en på snart fem og en på 2,5år:)

Skrevet

hei, blir 20år om ak 1mnd. venter nr 3 til sommeren :-) blir 3,5år mellom minste og eldste her også :-D Er alene til de 2 jeg har fra før, men er sammen med barnefar til nr 3 :-)

Skrevet

Gratulerer alle sammen! :D

*Juli 2010 spire* : Da er vi ganske likt vi da :) Hadde vært moro og snakka mere med deg :)

Skrevet

jeg er 22 år å venter nr tre i mars 2010 :) har en sønn på snart 7 å ei pie på 4 år :) jeg er aleine mamma for alle 3 og bor i krsund :)

Skrevet

Heisann! Har visst helt glemt å svare jeg :-P Bor i Hardanger, du da?

Skrevet

Jeg har akkurat fylt 20 år og er gravid med nr. 3.:) Har ei jente på 2, ei på 9 mnd og har termin med tredjemann på 3 årsdagen til storejenta.:) Så jeg får tre barn på tre år:)

Skrevet

jeg er nettopp blitt 23 år, og venter nr 3 i februar/mars. første er født 07 andre er født jan09:)

Skrevet

jeg har en datter på 7 og en sønn på 5, venter nå en baby i aug 2010:)

jeg er 26 og forlovet men pappaen:)

er fra kr.sand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...