Gå til innhold

Dårlig gjort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si at jeg synes det er litt dårlig gjort og ikke så lite ubetenksomt det enkelte her inne skriver i forhold svineinfluensa / vaksinering.

Tenk på at alle her inne er gravide, det er en fase i livet hvor man kan være både ekstra sensitiv og følsom. Alle her inne vil det beste for sine barn.

Da synes jeg man kan spare seg for kommentrarer som eller hentydninger som at barn kan bli funksjonshemmet, skadet for livet av vaksinen.Tenk på hva slags tanker det kan sette i gang hos den gravide og hvilke bekymringer.

Jeg synes heller man kan støtte hverandre og oppmuntre hverandre og respektere.

Og til alle gravide. Ikke tenk på alt som kan gå galt. Tenk heller på at det for de aller fleste vil gå bra.

Livet er jo uansett et usikkert prosjekt, vi kan ikke gå rundt og bekymre oss for alt som kan gå galt. Da blir livet ikke særlig stas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si meg helt enig med deg!!! Jeg syns linken om "for eller imot" var fin til å begynne med. Bare for å få en pekepinn om de fleste gravide er for eller imot ( mulig du syns dette også er feil), men når folk begynner å legge ut sine egne teorier om hva denne vaskinen kan gjøre med fosteret, så blir jeg veldig provosert!!!!!

De fokuserer veldig på at man ikke har forsket nok på vaksinen til å gi den til gravide, men har de forsket såpass mye på den selv at de vet hva som skjer med forteret???? Nei!

Greit at man er skeptisk, og det er lov, men vær så snill å ikke fortell "oss" hva som kanskje/mest sansynlig vil skje med barna. For det vet dere ikke! Dette er et sårt tema, og ingen gravide burde bli skremt unødig.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, Felicia! Blir oppgitt når synsere kommer med egne teorier om hvor farlig vaksina er, uten å ha noe som helst dokumentasjon, annet enn hva de selv tror. Og det som slår meg er at veldig mange som er i mot vaksina alltid påstår at vi som har tatt den putter mye giftstoffer i babyene våre, at vi er lite smarte, at vi får syke barn, men hvor ofte ser man at de som har tatt vaksina sier til de som ikke har tatt den at de er dumme, får syke barn osv?

Skrevet

Jeg styrer unna alle sivneinfluensa/vaksine-innlegg. Har gjort meg opp en mening, den står jeg ved og nå koser jeg meg med å være tjukk & gravid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...