Mamman87 Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg kommer til å være 22 år når nummer tre kommer. Og det vil skille 3,5 år mellom nummer 1 og nummer 3. Hvis det er noen i samme situasjon her så vil jeg gjerne komme i kontakt med dere.. Alenemor.
Linn&Casper Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Jeg er 23 år og alenemor til min sønn som er 4 år. Har ikke 3 barn enda men det har vel ikke så mye å si?
¤ 4 røde nisser små ¤ Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Hei.Jeg er 23 år, og 4barnsmor.Nettopp blitt det. Fikk første da jeg var 21, en gutt som blir 3 i januar. 16 mnd etter kom datteren vår, hun fylte 1 år den 17november. Den 12 november i år-fikk vi 2 fantastiske tvilling gutter. De er i dag 17 dager gamle.De ble født 7 uker for tidlig, så vi bor fortiden på sykehuset.Derfor vet jeg egentlig ingenting ennå om hvordan hverdagen er med så mange barn. Men jeg kan tenke meg at vi kommer til å være i ca samme situasjon,selv om vi har en ekstra. Jeg gleder meg masse til å begynne det nye livet vårt og få komme hjem til storesøsknene.blir nok mange utfordringer og mange våke netter men gud så mye kos.Litt lei av sykehus livet nå etter snart 3 uker,og veldig trist at søsknene ikke får lov å komme å se de små (svineinfluensaen).Så nå vil vi hjem:)
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Ikke såå ung men ) Er 27 år nå,blei gravid m første når jg var 16 år.. Fikk andre når jg var 20 og en attpåklatt når jg var 26 år ) lykkelig gift på 6 året og fornøyd m livet )
Gjest Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 ikke så ung her heller...28 og mor til tre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå