Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid overlesset barna våre med masse julegaver, men det blir meningsløst med at de pakker opp gaver til de spyr nesten. Utakknemlige blir de også. I år får de en delegave, et stort Playmo sirkus. Jeg er litt stolt av meg selv fordi jeg har klart å være fornuftig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet du, det var kjempelurt! De får antageligvis lass med gaver av andre, så hvorfor av dere også? :)

Hadde mine 2 barn samarbeidet, så hadde jeg kjøpt delegave til dem, men de klorer jo ut øya på hverandre bare det er noe....

Jeg vurderer å kjøpe nintendo wii til alle, så det blir den ene gaven vi alle får på deling. Kjipt for 2åringen, men mor har lyst på :)

Skrevet

Det syns jeg er helt supert av deg!

Her blir det vanskelig å dele, men de får hver sin gave til veldig fornuftig pris.

Skrevet

Jeg syns det er helt supert, og gleder meg til ungene her blir såpass "jevngamle" at vi kan kjøpe ting i fellesskap til dem. Nå er de 4 og 1, og har litt for forskjellige interesser enda ;)

Skrevet

Saken er jo som dere sier, de får masse leker av andre i familien ja..

Skrevet

Delegaver synes jeg er helt greit. Men har et barn under to år så stor glede av et playmosirkus som en som er noen år eldre har? Nå vet jeg ikke hvordan dine unger er, men ser for meg en 5-6åring som ordner og så en 2åring som kommer for å ødelegge. Selvfølgelig trenger ikke dette å stemme, men.

Skrevet

Det er nok mest egnet pfor storebor ja..men det spiller egentlig ingen rolle.. Mini er så liten enda at han ikke skjønner hvilke gaver som er fra hvem..Han får garantert noen "babyleker" av noen andre i familien

Skrevet

Nettopp, så små unger aner jo ikke hvem de har fått hva fra uansett, og de KOMMER jo til å leke med Playmo begge to.

Skrevet

Vi har kjøpt nintendo wii sammen til begge to (de er 5 1/2 og 8 år), så jeg syns dele-gaver er helt perfekt;)

 

Og enig at det blir enormt mye gaver! Men merker nå at jp eldre de blir, jo ferre får de. Får gjerne litt dyrere nå, så da blir det ikke like mange. Og det er like greit:)

 

Så det viktigste syns jeg egentlig er å passe på at jeg er sikker på at de får noe de ønsker seg, og gjerne en leke de kan leke med på selve julaften. Vi gidder f.eks ikke pakke opp wii på julaften, men jeg vet at de får noe pokemon-ting fra mine foreldre som de kan leke med på julaften

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...