Gå til innhold

tfk vs teutonia spirit s3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 10,5 mnd og er ikke så veldig fan av spiriten vår. Han liker ikke å ligge i vogna og må sitte oppreist. Når han gjør det i spiriten synker han sammen til den ene siden og sitter ikke behagelig. Han sitter stødig og går med gåvogn, så han er sterk nok i ryggen. Når han sitter oppreist i spiriten går også beina helt frem og det virker ikke som det er mye plass å vokse i.

Er tfk større og tror dere at han kan sitte bedre der? Fordeler og ulemper ved tfk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Man synker litt i spiriten. Vi har den til jr på 17 md. Bruker du selene så han får litt støtte?

TFK har litt bedre sete, det er tiltet litt bakover så det kan nok føles som om han sitter stødigere. Eneste ulempen er at du kun kan ha vognen fra deg, og dermed ikke fr blikkontakt med barnet. TFK er også større.

Hvilken vei har du spiriten, kanskje han vil sitte i den på 2. hakk om du snur den bort fra deg og han får se litt mer?

Skrevet

Tusen takk for svar. :) Jada, jeg bruker selene, men kunne kanskje strammet dem mer til. Jeg har akkurat snudd sittedelen i håp om at det skulle hjelpe, men det har nesten blitt enda verre. Hyl og skrik på tur! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...