Hiv o'hoi Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Om dere skulle hatt ett apparat hjemme, hadde dere da valgt crosstrainer, tredemølle eller multigym?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Har tredemølle og ville ikke vært foruten den.Bruker den hver eneste dag. Selfølgelig mye bedre å løpe i naturen, men da kunne jeg ikke løp like ofte som nå.
Hiv o'hoi Skrevet 29. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2009 Ja, har tenkt på tredemølle, men skulle gjerne hatt noe som trente overkroppen også, så da begynte jeg å tenke crosstrainer eller multigym..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå