Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 NÅ fikk jeg telefon om at gubben havna på nachtspiel og tenkte seg hjemover snart... Jeg skjønner ikke at det går an å være så blåst jeg? Kunne han ikke sendt en melding om at han ikke kom hjem etter stengetid på by'n? Eller enda bedre, som normale småbarnsfedre gjør, kommet hjem når utestedene stengte? Jeg blir såoppgitt jeg.. Og vi skal møte familien min klokka 5. Jaja, han får sikkert ikke vært med da, fordi han er trøtt og fyllesjuk. Det er han nok veldig lei seg for...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 I vårt forhold er det en felles forståelse for at nachspiel ikke er tillat. Når det stenges ute så kommer vi hjem. Jeg hadde klikket i vinkel... Særlig siden det var lagt planer for dagen. Ikke la han slippe unna i ettermiddag.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Her er det visst bare enveisforståelse. Han har sagt flere ganger at han ikke ville likt det om jeg dro på nachtspiel, men det er visst helt greit at han gjør det. Heldigvis er ikke jeg noe særlig sjalu, i motsetning til han, men det er kjedelig at hele dagen etter blir ødelagt.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 ja for jeg forstår du er trygg på at han ikke har gjort noe galt?? I forhold til andre jenter....?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Ja, jeg er ganske trygg på at han ikke har gjort noe galt på den måten. Håper for hans del at han ikke har gjort det,for det vil han ikke klare å leve med. Når han ringte meg(etter at jeg har ringt flere ganger de siste to timene, var jo redd han lå død i en grøft) så var det jenter i bakgrunnen, men jeg regner med han hadde hatt vett til å gå i et annet rom om han prøvde å sjule at det var jenter der:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Gjett hvem som ennå ikke har dukket opp........
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Det første du bør si når han kommer hjem er at du tar det som en selvfølge at han stiller opp på fellesplanene m/din familie, som var planlagt FØR han dro på nachspiel! Drittgubbe.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 "nachspiel ikke er tillat" - haha! Er det mulig??!??
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Når først er ute holder i hvert fall jeg ut til "the bitter end". Kan ikke skjønne at det er noe problem at man drar på nachspiel selv om man har barn? Om dere ikke hadde avtalt et spesielt tidspunkt han skulle være hjemme ser jeg ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Når man har en avtale dagen etter så synes jeg man skal holde seg til den og være oppegående og i form nok til at de rundt en ikke blir påvirket av at en har vært på fylla. Personlig så kan jeg ikke forstå poenget med nachspiel, men det er meg da, he he. Jeg er som regel skutt FØR stengetid ute på byen jeg... :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå