Gå til innhold

Oppblåst og lett forstoppet mage.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det jeg sliter med om dagen og det er veldig uvanlig for meg... Jeg, har en del mensmurringer hver dag og i tillegg sliter jeg med magevondt pga at jeg er oppblåst og har veldig treg mage.... Det er vondt å våkne flere ganger om natten av en kombinasjon av alt... Jeg har lest at svisker skal hjelpe, men jeg har desverre ikke det her hjemme nå, så det får jeg kjøpe på mandag..

 

Er det noen andre som har slitt eller sliter med det samme? Blir kjempe glad hvis dere har tid til å skrive litt deres erfaringer på området.. Alle råd tas imot med et STORT TAKK :)

 

Ha en fin første søndag i advent alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg sliter med noe av det samme og det er ganske uvant for meg også. Det startet for ca en uke siden med løs mage (selvfølgelig på julebordet med vennekretsen der det bare var en do...) og har i grunnen vært der siden. Jeg håper det gir seg etter hvert. Jeg har ikke spist annerledes enn tidligere så dette er nok pga graviditeten vil jeg tro.

 

Jeg har ikke noe råd å komme med dessverre. Ville bare si at vi er flere som har samme symptomer:)

 

PS: ser du er tidlig oppe du også på en søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sliter med akkurat det samme og kan anbefale å dra på ein joggetur, det setter fart på fordøyelsen og føles bra syns eg. Du kan jo eventuelt spasere ein tur i stedet. Har ikkje prøvd svisker, men høyrt det skal hjelpe, de går visst også ann å kjøpe sviskesaft som er enda meir effektivt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trener jeg hver dag, så jeg merker ikke noe til at jeg er dårlig i magen, men i mitt første svangerskap drakk jeg sviskesaft! Det fungerer :)

Og så er det fint å høre med fastlegen din,om tips for mat du kan kutte ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...