Gå til innhold

"møkkakjerring"

Anbefalte innlegg

Skrevet

"ho ville visst ikke dra på legevakta aleine med 3 unger, lurer på hvordan ho klarer seg uten meg når jeg reiser da..." "måtte krangle masse med ho for å prøve å få lov å dra ut" "kanskje jeg skal mase litt til så ho hiver meg ut, og da er det jo fritt frem"

Alt dette skreiv mannen min (og mer til) på sms med en arbeidskollega fordi jeg ikke ville han skulle ut å drikke i kveld da eldstemann har masse feber og begynt å få vondt i øret! Jeg har en på 3 og en på 2 mnd i tillegg og ingen til å hjelpe meg skulle d skje noe... Hva synes dere? Jeg ble veldig skuffa :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan legge til at mannen reiser en del med jobben, derfor han nevnte dette på sms`en...

Skrevet

skjønner veldig godt du ble skuffa ja...

kanskje du skulle ta ham på ordet og hive ham ut... kanskje han ikke blir like høy i hatten når han skjønner at han da ikke får RÅD til å gå ut pga barnebidrag til 3 unger???

Skrevet

Mulig..?? Har ikke mye respekt han for deg da el?? El ikke minst forsåelse??? Har man syke barn så tar man seg av de.. Ikke mye fristende å sitte på en pub el noe da.... Litt umoden?? Men kan jo hende han "bagatalliserer" det for hans kompis da.... Aner ikke jeg.. Men dro hanm??? Dårlig gjort isåfall....

Skrevet

haha... ja, kunne hvertfall hevet han ut for natten. Desverre for meg så er det han som tjener pengene i dette forholdet, så han får nok råd til å ut uansett :/

Jeg synes han oppfører seg som en fjortis jeg altså. Furter fordi han ikke kan ut og prater dritt om kona til kameratene... Hallo!? Hva med å innse at det er ikke ALT man kan gjøre når man har tre barn, og blir de syke så blir de syke og da er det vår oppgave å ta vare på de... FYSJ, blir litt kvalm av han i natt kjenner jeg!

hi

Skrevet

huff...

typisk mannfolk!!!!

skjønner godt at du ble skuffa..

min samboer dro ut på byen (mot min vilje) da sønnen vår var 1 mnd gammel.. "han trengte litt fri"... nektet han å dra siden jeg var knapt nokk 20 år, sliten og veldig usikker på meg selv i morsrollen pga en svigermor som benyttet alle anledninger til å bryte meg ned..

sa til han at "drar du nå, kan du finne deg en annen plass å sove, har nokk å stri med fra før, og i tillegg måtte ta meg av deg når du kommer dritings hjem blir for mye..." han dro alikavell...

dagen etterpå ordnet vi opp i striden som hadde vært dagen før..

dagen etter der var min 20 års dag, da pratet jeg med en vennine som hadde litt av vært å fortelle av hva han hadde sagt til henne ute om meg... noe som han må ha skønt ble å nå meg før eller siden, men han rett å søett ikke orket å snakke om det /innrømme det før det kom opp. han hadde blandt annet sagt "hadde jeg vært tøff hadde jeg datt hjem imorgen, pakket alle tingene mine, å flyttet fra henne" stor krangel om det..

når yngste barnet ditt er bare 2 mnd synes jeg mannen din bør holde seg hjemme hvis du føler behovet for å ha han der! "trenger de litt fri liksom?" hva trenger vi da???!!! iallefall når ett av barna er syk.. da burde meldinga til kollegaen vært "må holde meg hjemme.. harf et sykt barn, mulig vi må på legevakta, må hjelpe sambo"

dro han ut eller?

Skrevet

han dro ikke... jeg hadde allerede sagt til min bror at vi kunne hente han (han var på julebord), siden vi begge var hjemme. Så når han tok dette opp så var det jo for seint. Jeg sa allerede i går til mannen min at jeg ikke synes han skulle dra hvis gutten var syk, så trodde vi hadde bestemt det. Men han hadde visst ikke lagt den ballen død nei...

Skulle ønske jeg ikke hadde lovt min bror det, hadde ikke mye lyst å ha mannen hjemme etter den krangelen nei. Føles som om han er veldig umoden ja. Han har faktisk bare blitt mer og mer umoden... :/

hi

Skrevet

Dette er ikke bra nok! Ungene er vel ikke bare ditt ansvar, vel!? Tilværelsen hadde kanskje blitt lettere uten mannen din? En så lite lojal mann er ikke mye verdt i et forhold med barn involvert.

Skrevet

At din kjære nærmest prater dritt om deg til en venn er uhørt.

Problemet her er at du ikke tror du fortjener en ordentlig mann.

Det beste eller ingenting, det er en helt grei holdning å ha. Og slik tiltrekker du deg skikkelige og gode mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...