Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Lykke? Engel? Frikk? Ravn? Høst? Dun? Kjenner faktisk noen som skal døpe/kalle barna sine dette, synes noen av navnene er grusomme og meget spesielle, hva når sønnen skal si til sine klassekamerater at han heter Dun??
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Frikk eller Ravn er for meg navn, men har nok ikke villet døpt noen av mine barn det.. "Hei, jeg heter Engel, hva heter du?" Huff..
Gunner Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Ravn syns jeg er fint, men de andre liker jeg ikke.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Nei, men jeg fikk litt sans for et tilsvarende, nemlig Fryd. Tror det er en kjendis som har et barn med det navnet Ravn er også ok, men ville ikke brukt det selv.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Lykke, Frikk og Ravn er jo ganske "vanlig" navn da.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Denne holdningen til hva andre synes er fint synes jeg du skal unngå å lære videre til barna dine. Det er ikke voksen og ok oppførsel. Det er slikt som skaper mobbing. Andre kan kalle barna sine hva de vil, så lenge de selv synes at det er fint.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Lykke, Frikk og Ravn er helt vanlige navn.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Jeg ville ikke kalt mine barn det, synes de blir litt for spesielle. Selv om jeg vil ha vanlige navn som ikke alt for mange har.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Har en kompis som har en hund som heter Lykke. Så for meg er Lykke et hundenavn. Den største familieslekta her vi bor heter Ravn til etternavn. Så det er heller ikke et fornavn, i mine øyne. Men jeg vet om noen som kalte gutten sin for Eple. Det er spesielt. Meget spesielt...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Ravn er jo et veldig stilig guttenavn har aldri hørt om noen barn med de andre navnene, så jeg tenker ikke på de andre alternativene som navn..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Nei hadde aldri valgt disse navne til mine barn, liker "vanlige" navn uten at de troner på "poppis" toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå