Gå til innhold

Hjelp:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kordan vet man når vannet går ?

Var på do i sta,tisset ikke , det VET eg ....

Men det rant noe vann ut av meg :S ...... Plis ikke si at det er fostervann !!! Har jo 5uker ijen !!!:o

Har hatt sammentrekkninger i hele dag , siden i natt ....

Håper bare at det ikke er fostervann ........ Men uansett , noen som vet kordan det er når vannet går ?

Kordan merker man dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å mistenkte at du er litt hypokonder?

Skrevet

Du har passert 34 uker regner jeg med?

Det er jo ikke verdens undergang om babyen blir født nå, selv om det er best den blir til termin + - :)

Vis du tror vannet har gått så må du ringe føden hvertfall :)

Skrevet

Jeg for min del tror at det er en person bak flere nick her inne..om det er mulig..kan virke sånn innimellom.

Skrevet

har ringt føden .. :)

De ville ikke gjøre noe med meg i dag , men skal sjekkes regelmessig siden eg lekker Fostervann ......

Men Takk for svar :)

Og ja, har passert 34 uker

Skrevet

Er det ikke litt betenkelig at de fleste "panikkinnleggene" dine er lagt inn rundt klokken ett om natta???

Ser du har et innlegg som er et par timer gammelt også, som handler om at du har hatt sex i dag. Så hvis du vet du ikke tisset når du var på do i stad, vil jeg tro det var rester etter gammel moro som kom ut...

Så synes jeg det er rart at du får lov av sykehuset å ha sex når du allerede lekker fostervann så tidlig. Det er jo en kjempestor infeksjonsrisiko. Det virker ikke som du tar saker og ting så veldig seriøst, må jeg si.

Nesten så jeg får følelsen av at det bare er tull alt sammen.

Skrevet

Det her er opplagt bare tull! Om man ringer sykehuset og sier at du tror vannet har gått, så vil nok ikke sykehuset svare at de ikke vil gjøre noe! Spesielt om du har vært lagt inn før pga premature rier og fostervannslekasje!

Nei, jenter, som sagt før, dette er tull fra ende til annen!

Skrevet

Jamen ,du har jo lekket fostervann før og hvert inne på føden.. Så du skal vel vite hvordan det er å lekke mer da?? Syns du skal slutte å legge ut disse tulleinnleggene dine. Bra at det er flere som har begynt å innse at dette er bare tull... Du har ganske mange slike innlegg nå.. men du må no bare ha fortsatt lykketil i svangerskapet ditt..

Skrevet

Du hadde jo sex, skrev du, så da er det vel sæd som renner ut...? Selv måtte jeg ta på meg bind i natt pga det rant så voldsomt ut av meg etter sex at jeg begynte å lure litt. Fant fort ut at det bare var sæd.

For å være ærlig med deg, synes jeg at du burde ta en ordentlig prat med jordmoren din om alt det du lurer på, for det ser ut til at folk begynner å mistenke at du bare tuller her inne. Jeg er veldig lei meg på dine vegne hvis du faktisk er bekymret for alt dette, og nå ikke blir helt trodd/tatt på alvor. Det bekymrer meg at du er så bekymret òg, så hadde jeg vært deg, ville jeg spurt om tettere oppfølging fra lege/jordmor sånn at du slipper å være usikker. Det står mye om svangerskap og fødsel på nettet, både f.eks her og på Babyverden, så du kan jo lese deg litt opp på ting hvis du føler deg "grønn".

Lykket til videre :-)

Skrevet

"Var på do i sta,tisset ikke , det VET eg ....

Men det rant noe vann ut av meg :S ...... Plis ikke si at det er fostervann !!! "

Hva annet skulle det ha vært??? hallo!! Det må være en spøk??

Skrevet

om man lekker fostervann, skal man vell ikke ha sex???

tenk alle bakteriene.. det kan vell være skadelig for fosteret? visst det rant noe vann og du er sikker på at det ikke var urin, så er det vell fostervann? har vell ikke noe annet vann i kroppen, som kan komme ut den vei?

ringer man føden for å si at man tror vannet er gått, og man er i uke 35 og i tilegg har lekket fostervann i noen uker, så rekner eg med de ville ha hatt deg inn på en skjekk med en gang..

Skrevet

hvor mange ganger har vannet ditt gått nå egentlig?

Og HVORFOR TAR DU IKKE KONTAKT MED FØDEN??

Skrevet

Må folk spørre deg konkret for at du skal oppdatere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...