Gå til innhold

desember.....


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Ja, ja....nå raser vi mot desember, og det ser i allefall ut at jeg havner der! Har hatt masse kynnere i hele dag, men hva hjelper det??? De er jo bare til irritasjon;)

Nå begynner jeg av å bli lei, og må bare få ut litt frustrasjon!!!

Ha en god natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut til å bli et desemberbarn her også. Hadde termin 23, men ingen baby har bestemt seg for å komme enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er enda en baby som nok blir desemberbaby. Hadde termin 20. nov, men ingen baby ennå. Trives altfor godt inni der. Jaja, i desember VIL de komme ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde og termin 23...

Skammes litt over å si det, men det føles litt deilig at vi at vi er flere som går og venter! Beklager.....

Men, snart er vi i mål vi og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her.. Vil hun ut av seg selv? Blir jeg satt igang?? Hadde termin 25 november. Ønsker hver dag at hun skal komme.. :) Lykke til alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin 26. november, emn ingen baby.. i dag sitte rjeg med en følelse av å bli den første i verden som skal gå gravid i to år....:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.... det er faktisk godt at vi er flere!!

Synes dagene nå er så laaange, og er like skuffet for hver dag som går.

Virker ikke som det avtar på hormonfronten heller, for jeg er iallefall en tikkende bombe.... Heldigvis har samboer forstått det, så nå nikker og smiler han pent for å unngå diskusjoner;)

Lykke til alle sammen nå!

Ps fullmåne 2 des.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...