Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Knert er tre mnd nå, og har i det siste begynt å gråte mye. Før hvert måltid, masse før hver dupp, og MASSE før legging. Vil anta det er ca halvannen til to timer sammenlagt hver dag... Syns det er litt mye.. Hva med dere?
magica og lille tryll ♡ Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Er det noe som plager han da? Min erfaring er at babyer ikke gråter uten at det er noe som plager de (sult, full bleie, trøtt, vondt, vil ha kos/oppmerksomhet osv osv...) Kan han være overtrøtt, ikke få nok søvn? Magevondt? Ellers så vil jeg råde deg til å ta med babyen til kiropraktor/manuellterapeut for å sjekke for låsninger i nakke (KISS), om enn bare for å utelukke. Det er nemlig veldig vanlig å få dette etter fødsel, og trenger ikke nødvendigvis vises med en gang.. Du kan lese mer om dette her: http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/kiss_i
AussieAnette Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Min er 9,5 uker nå .. og han har begynt å gråte mer. Men merker at det er når han er trøtt. Han gråt ikke når han var trøtt når han var mindre. Kanskje det er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå