Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Har det skjedd noe nede på bilterminalen i dag?? Altså der alle bilene står lagret for de ulike forhandlerne i Norge?? Broren min forsøkte visst og stjele en ny bil der i dag og nå sitter han i avhør!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Det enest jeg har fått med meg som er skjedd i Drammen i dag er at et menneske er funnet død. Visstnok under tragiske omstendigheter.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Du vet jo tydeligvis hva som er skjedd da. Ikke videre smart trekk av broren din. Nyheter fra området finnes på dt.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå