Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg har hatt hodepine i 3 dager nå, IKM i morgen... noen som har hatt det sånn? Kan nevnes at jeg har fått 2 svakt positive tester... er så redd for svangerskapsmigrene...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Det var min mest uttalte svangerskapsplage. Starta tidlig og slutta sent. Sørg for å få nok hvile, drikke masse vann og kjør på med litt jern, så går det så bra skal du se:-) Lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Jeg var mye plaget med hodepine de første 12 ukenr av svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Hi her De fleste damene på min fars side har vært mye plaget med hodepine i svangerskapene, og siden jeg er lik dem, så slipper jeg vel ikke unna... håper det holder seg på et mildt nivå om jeg ikke slipper unna:(
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg hadde skrekkelig hodepine i begynnelsen av svangerskapet. En osteopat fjernet den med to behandinger.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Ja, jeg hadde også hodepine den første uka. Fikk positiv test nå på fredag, og hodepina er borte. Lykke til med testing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå