Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Har så inni hampen vondt rett under ribbbeina! Og har vert småsvimmel i hele dag! Og når jeg kom hjem leste jeg om sv.forgiftning og da var de symptomene nevnt. Men fra uke 20. og jeg er i uke 18! Men hvis ikke det er det, hva kan det være da? Er så vondt at det er vanskelig å puste når det er som verst! Plis svar meg!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Ring heller legevakta eller føden og spør i steden for å spørre her. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Legevakten eller føden hadde fått jævlig mange telefoner om alle som lurer på en liten ting ringer og spør de hver gang!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Det er da det legevakten er der for. Om man er redd for svangerskapsforgiftning så spør man vel heller en kompetent person i stede for å spørre synsere her på DiB!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Ring legen på mandag for en time. Vanligste tegn på svangerskpasforgiftning er; - mye vann i kroppen - høyt bt - proteiner i urinen - vondt i hode Hadde selv svangerskpsf. i forrige svangerskap og ble nøye fulgt opp. Men fikk det ikke før uke 35 da. Husk og ta med deg morgenurinen din til legen. Evt ringe legevakten og spørre om du kan komme opp med en urinprøve og om de evt kan sjekke bt ditt..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Jeg ville ringt legevakten om du har sterke smerter. Kanskje mer sannsynig at det kan være gallestein???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå