bebis *aug09*juni12* Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Vi har doro nå, men er så sabla lei all skurring og bråk på foreldre enheten.. den plukker jo opp alt og ingenting.. andre som har opplevd dette? er ikke gammel heller, kjøpte den i sommer eller noe, og brukt den i 3 mnd. har heller ikke mista den i bakken og slikt.. så nå lurer jeg på å bytte til super nova sin, lest mye bra om den.. (greit den er dyr...) + at den stråler lite.. eller er det noen andre babycaller å anbefale? viktig at begge enhetene kan gå på strøm..
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 har blitt anbefalt super nova sin, uff er treg så har ikke kjøpt den ennå. men skal hvertfall ha den. vet det er flere som har spurt på sidene her og super nova kommer godt ut av mange her,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå