Gå til innhold

Andre som ikke pynter med lilla i adventstiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke lilla, så her går det i hvitt og sølv. Sper på med litt rødt til jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, der ga du meg en god ide!

Har alltid følt at jeg MÅ ha lilla i adventstiden, rett og slett fordi "alle andre har det"..

Tipper jeg går fort hvitt og sølv jeg også:)

Skrevet

Fort ja.. FOR hvitt og sølv skulle det stå..

Skrevet

Hva pynter svenskene med da?:-)

Skrevet

Hvitt eller rødt. Har hatt hytte i Sverige og lilla lys er ikke å få tak i.

Skrevet

Synes det ofte blir dystert ,jeg. Hvitt og sølv er vakkert!

Nå minnet du meg på de nydelige smykkene fra Snö-serien...

Skrevet

blir rødt her. Liker heller ikke lilla. dvs røde gardiner (uten nisser:-)) og røde lys. Men i år hadde jeg så mange hvite lys fra barnedåpen at jeg orket ikke kjøpe røde, så jeg har 4 hvite kubbelys på et blankt glassfat med kanelstenger knytt fast med gulltråd. Og rundt har jeg mandariner med nellikspiker. Ser noe "alternativt" ut, men pytt pytt.

Skrevet

Jeg går rett på rødt! :)

Skrevet

Jeg pynter ikke med annet enn barnas julekalendere, tre med lys ute, og pappstjernelamper i vinduene.

Skrevet

Fire lilla lys, bare. Men det er vanskelig å finne her. Heldigvis er det en skandinavisk butikk her hvor jeg finner noen mørkelilla lys hvert år, ellers går det visst kun i lys i jordfarger og parfyme for amerikanerne. Selv på IKEA. Jeg fant ikke ordentlig røde lys der engang i fjor.

Skrevet

Er ikke så glad i verken lilla eller rødt, så her går det i hvitt, sølv, sink og litt grått.

Skrevet

Elsker lilla, men det eneste jeg har er løpere i lilla og sølv, og lilla kubbelys..

Skrevet

Har kun fire lilla kubbelys, ellers hvitt og sølv.

Skrevet

Har rødt jeg... Mørk julerød..

Den adventslillafargen liker jeg ikke.

Skrevet

Jeg liker ikke rødt i jula, og har både minimalt med lilla og rødt. Hvitt, glass, litt sølv og litt lilla i adventstida, som blir bytta ut med gull og litt rødt.

Skrevet

lilla er oppskryt og minner om kjipe prester.

jeg pynter bare til jul, advent fins ikke som en egen pyntetid her. heller ikke påske eller andre uvesentlige "høytider"

Skrevet

Her og er det mye hvitt og sølv, med innslag av lilla som byttest til rødt når jula kommer:)

Skrevet

Har kun lilla lys i adventstaken, altså 4 lys. Utover det så har jeg ikke noe lilla. (nå så er det lilla lys i noen andre lysestaker, men det er helt tilfeldig. Ungene som besteme hvem farger vi skulle ha på kubbelysene sist. De blir straks røde. Jeg er ikke noe glad i lilla, men med 4 jenter i hus går det litt dårlig)

Skrevet

Jeg har ingenting lilla nede..

Men, på loftstuen har jeg kjøpt en søt lilla duk, og lilla lys i sånn metallic farge, pusset sølvstakene, og i tillegg en lilla blomst.

Jeg er jo egentlig bare HVITT HVITT HVITT , men det var faktisk litt kost med lilla synes jeg. Lunt liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...