Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Noen tips til bra hotell? ikke sånn aaaaaltfor dyrt da!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Sheraton:) Men det er kanskje dyrt :/
prekæs Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Hasselbacken. Nabo med Skansen, 5 min til vasamuseet og Junibacken, to min til fergen til gamla stan som går ca hvert 10. min. Nobelt gammelt hotell, med flere lysthus, haugevis av lysekroner, fine rom og flott frokost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå