Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 attråverdig, sexy, eller synes du at du er rimelig middels pen, eller tjukk, stygg, fæl, heslig, feit, osv? Selv er jeg veldig pen, skikkelig lørdagssnacks!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Noen dager føler jeg meg som verdens styggeste.. Feit og ekkel.. Andre dager er jeg skikkelig sexy, og deilig.. Går litt opp å ned, idag er jeg middels pen, her jeg sitter i pyjamasen, nydusjet og minimalt med sminke..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg er overvektig og har tenkt og gjøre noe med det fom i morgen, men jeg har visstnok et pent ansikt, så jeg får leve på det en stund!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 rart at noen omtaler at de "eier" ett barn....og ihvertfall bruker det som nick......blir fremdeles forundret når jeg ser det.......
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Om du blir forundret av et nick, så burde du komme deg litt mer ut å se verden.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Synes jeg også. Hver gang jeg ser det, så HÆ? Tror de virkelig at de kan eie et barn? Jusus Kristus og Jomfru Maria, sånn skulle ikke fått være lov. Finnes faktiske mennesker som kan bli støtt av mindre:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Jeg synes at jeg er sexy og pen..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #11 Skrevet 28. november 2009 Jeg er ikke mye attraktiv om dagen, Stor gravid og synes det meste er et ork.. Men jeg har glimt i øyet og gleder meg til å få meg selv og kroppen tilbake.. Selv om jeg var langt fra slank før jeg ble gravid.. Til vanlig er jeg ok.. Søt, kanskje, men langt fra noe fruktfat..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Hæ, kan man eie et barn?? Får man kjøpt de også da, eller selge? Noen dager kunne jeg tenkt både å kjøpe og selge, kanskje trade.. Byttelånt?? BTW: jeg er bare brutalt supa'fæntæstic!! Så skikkelig vare jeg ja!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #13 Skrevet 28. november 2009 Jeg er ganske fornøyd og har alltid fått høre at jeg er både sexy og pen. Like ofte som jeg får høre at jeg er anderledes og spesiell. Sitter ikke akkurat på rumpa heller, så jeg bør få litt igjen for strevet mht komplimenter. Det som er litt rart er at da jeg var 16-25 var det alltid eldre menn jeg fikk oppmerksomhet fra. I ettertid er det yngre menn. de siste kjærestene mine har alle vært yngre enn meg, og faren til min yngste jente er 4 år yngre enn meg:).
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #14 Skrevet 28. november 2009 Jeg er aldri sett på meg selv som en pen jente..jeg er mer middels pen...Men jeg har en fin kropp... Det var stor sjokk for meg å få høre at jeg er sexy(jeg har masse selvtillit og det gjør at menn er veldig tiltrukket av det)..Da jeg var 14 -15 trudde jeg at bare de pene jentene kan være sexy... Mannen min er 6 år yngre enn meg og han sier hele tiden at jeg er sexy... Så det går ann å være sexy uten å være veldig veldig pen..hehe..bare om du har masse selvtillit og se på deg selv som på la femme fatale(jeg gjor nok det ..hehe)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #17 Skrevet 28. november 2009 Vel....Jeg synes at jeg er veldig pen, har alltid fått masse kommentarer for utseendet mitt. Men nå er det sånn at jeg har lagt på meg j.... mange kilo etter to tette svangerskap, så jeg føler meg lite tiltrekkende kan man si Hadde jeg fått tatt av meg alt, hadde jeg vært vakker og følt meg sexy... Rart hvor mye vekta har å si (((( Jeg HATER kiloene!! Men målet er å klare å ta de av i løpet av et år eller to
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #18 Skrevet 28. november 2009 Nei. Jeg synes jeg er tykk, feit, ekkel og stygg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #20 Skrevet 29. november 2009 Jeg føler at ingen er en trussel for meg,gjør samboer noe,så til faens med ham..hahahah:=) evt.. God selvtillit er "issuet",alle er vel pene på sitt vis.
linlos31 Skrevet 29. november 2009 #21 Skrevet 29. november 2009 Enig der ja XD ! Send pm da ) var sååå stille i kveld )
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #23 Skrevet 29. november 2009 Jeg rister som regel på hodet når jeg ser meg i speilet. Ganske stygg, og litt latterlig. Men noen ganger så bare...Damn! Snasen og mystisk! :-P
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #24 Skrevet 29. november 2009 Får faktisk sjokk når jeg ser meg i speilet nå. Var en veldig pen og søt jente med en slank figur før jeg fikk barn. Nå ser jeg ut som kjerringa tl Shrek
Gjest Skrevet 29. november 2009 #25 Skrevet 29. november 2009 Kan ikke akkurat si det nei... 15 kilo ekstra, vann i fjeset, pølsefingere og tykke ankler.. Har følt meg bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå