Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #26 Skrevet 28. november 2009 Ta en kikk på de linkene over her. Har du haverert fitte, er du uheldig, har du strekmus, er du heldig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #27 Skrevet 28. november 2009 Mulig det, smak og behag, men det gjør det i alle fall ikke til mer normalt av den grunn. De aller "heldigste" hvis jeg forstår deg rett, de med alle de rette målene her og der, som traver catwalken opp og ned, er jo faktisk de som er minst normale.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #28 Skrevet 28. november 2009 Trodde fittekritikken forsvant med drypperten jeg....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #29 Skrevet 28. november 2009 http://debatt.sol.no/node/5203181 Her er noen mannfolks meninger. Velger å høre mer på den debatten enn en kvinnfolkdebatt der kun slik fitte dem har er det "normale" Idioter som dere fører til at kirurgene har det travelt for tiden, med for høyt hårfeste, korte fingre, for små knær, og for pinglete ankler. Patetisk.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #30 Skrevet 29. november 2009 Jeg er gutt og svarer gjerne:) Du høres helt perfekt ut! Synes det er flott med store kjønnslepper, både ytre og indre. At de indre leppene er store og synes mellom de ytre er utolig opphissende, synes det ser ut som en invitasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå