Gå til innhold

Merkelig holdning til alkohol her inne på dib...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig om å gjøre å drikke MINST her inne, blir man en bedre mor av det liksom? Får man en stjerne i "god mor"-boken hver lørdag kveld man drikker Cola istedet for vin? Virker ihvertfall sånn på enkelte her inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp:) Hvem drikker alkohol lizzmmm

Skrevet

Jeg vet ikke hva dere får stjerner i boka av eller ikke, men selv foretrekker jeg lite og minst mulig når det kommer til alkohol. Å ikke drikke er ikke noen større kunst enn ikke å røyke. Jeg tar ikke solarium for å bli brun heller, du kan jo starte en tråd om det neste gang du kjeder deg.

Skrevet

Sitter å koser meg med baileys og kaffe, og det gjorde jeg i går også. Neste helg skal jeg på utdrikningslag og drikke meg i hurraform for første gang siden jeg ble gravid. :) Gleeeeder meg!! 2 mnd siden jeg ble mamma.

Skrevet

Selvsagt.. Hvis ikke kommer dib polititet og arresterer deg!

Og hvert endte år så telles antall dib stjerner, de med mest får tittelen DIB-MOR, en liten gullforgylt smokk, og medlemskap i det offisielle dibpolitiet!

Btw, har 26 stjerner nå.. :D

\Perfekt.

Skrevet

haha, ja det er sånn det er ikke sant? Flest mulig flasker vann konsumert iløpet av helgen, til nøds kanskje Cola eller eplejuice, men for ALL del ikke vin eller andre alkoholholdige drikker, for da blir man jo FULL såklart:p

HI

Skrevet

Cola er sensurert, bare vann med en dråpe sitron gjelder! Alkohol er fyfy!

Skrevet

En perfekt dibber drikker Pepsi, og ikke cola.. Tydeligvis så er ikke du en konkurrent.

:P

Skrevet

Kan jo hende at du må kjøre ungene til legevakten midt på natta..Jeg har ikke lappen så da er det vel bare og drekke???

Skrevet

Haha- rart hvordan vi lar andre folk vi ikke kjenner påvirke våre livsvaner ;-)

Skrevet

Jeg har fått et annet inntrykk, men kanskje dere er mer konservative her inne på anonym. Grøftfyll var og er ikke kult, men det er da mange som koser seg med vin om kveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...