Superlis Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 synes den er så fin..forventninger..få lov og glede seg, pynte litt, bake litt, synge litt, tenke litt på andre, gjøre andre glad(,").
Gummelillan Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Sitter her og drømmer meg bort i et eneste tent lys. Minste ungen syntes det så litt stusselig ut og det bare å få lov til å forklare det med ventetid. Sukk ;-) Deilig tid vi nå er inne i. Personlig er jeg nesten mer glad i advent enn selve julen. Stor klem til alle dere der ute fra
Superlis Skrevet 29. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2009 Jeg er så enig så enig..jeg kjenner også at jeg er fryktelig glad i advents tiden. Klem igjen:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Jeg elsker tiden vi er i nå En spesiell forventning blant både store og små, deilige dufter, tusen levende lys og lun stemning:)
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Adventstiden er favoritten min =)) Å se gleden til ungene,når lys og pynt er oppe,ja det er verdens beste opplevelse =)) Di er like glade i denne tiden som jeg.Å i år fikk jeg ha eldstesnuppas jente her å,å arven er der,hehe."yyyys" roptes det,og små tottelotter sprang runt å titta ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå