Gå til innhold

Siden vi snakker om komplekser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kroppslige komplekser har du og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bak på leggene,

lårene

rompa

korsryggen

magen

sidehåndtakene

puppene.

PGA strekkmerker på alle de plassene.. ille store strekkmerker, mange av de!

Skrevet

Magen, luv handela mine og låra.. Jeg er egentlig helt normal slank, skjønner bare ikke hvorfor alt fette skal legge seg der det synes.. Hadde ikke hatt noe imot å ha en feit stortå f.eks..

Skrevet

samme her.. er normal slanke jeg med.. men den lille fettsamlingen foran på magen blir jeg aldri kvitt.... alle strekkmerkene? ser ut som et europakart....

Skrevet

jeg har desverre så mange komplekser at jeg skriver ned hva jeg IKKE har komplekser for

Øynene

Ørene

Munnen

Håret

hmm.. selvtillitskurs på sin plass? hehe

Skrevet

Jeg har strekkmerker som ikke ser ut i måneskinn, på hver eneste cm av låret, og leggene..

Skrevet

Strekkmerkene på lårene og sideflesket bryr jeg meg ikke så mye om, men de hersens røde stripene på magen kunne jeg vært foruten! Dessuten har jeg noen kilo for mye rundt magen.. sabla styr å gjemme den hele tiden :S

Skrevet

Har alltid mislikt kinnene mine.. Skikkelig bollekinn selv om jeg er slank i ansiktet. Huff.. Men de er ifølge samboer noe av det søteste på meg.. :P Jeg tror kjærlighet gjør blind.. Haha.. Neida.. :)

Ellers så har jeg kraftig beinbyggning. Altså, bruker ikke det som en unnskyldning for vekten. Men uansett hvor "stor" jeg har vært så kan man se ribben, knokler, hofteben og albueben. Litt rart å være 80kg og fortsatt kan se ribb bena.. :P (Har gått ned i vekt nå, og nå ser man det enda bedre.. Veier 60kg, litt over min idealvekt, men går jeg ned mer så stikker vel alt ut.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...