Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hei. Jeg og samboer min hadde sex for ca 1 time siden nå, da hadde vi misjonær stillingen som det er lenge siden vi har hatt, det var veldig fint og godt, men etter han skulle reise seg av meg, fikk med engang store smerter i høyre del av magen, ganske langt oppe. Var ikke noe leddbånd som strakk seg eller noe slik, for den smerten kjenner jeg igjen. Jeg greide nesten ikke puste, snakke, og lå bare å vrei meg... Gikk vell ca 15 min før smertene begynteå avta litt, og jeg fikk lagt meg på sida og da gikk det ganske fint. I skrivende stund har jeg fortsatt smerter, men ikke like store.. Er 20+ 3 idag. Kan det ha vært noe farlig som skjedde som gjorde at jeg fikk slike store smerter? Magen er ikke kjempestor, og vi trodde ikke det skulle bli noe problem, for å i starten av samleiet lå han ikke helt nedpå meg, men det ble vist slik etterhvert. Han er ikke stor eller noe, men litt overvektig, veier kanskje litt over 100kg eller noe. Håper noen kan svare meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå