Gå til innhold

Hva synes DU om navnet Erle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis nr to hadde blitt jente så ønsket jeg meg Erle :-) Minnes det fra Ole Alexander Fillibombombom... Tror mamma`n der het Erle...

Skrevet

tidligere syns jeg det var litt rart, men nå har jeg blitt kjent med en herlig jente på 1,5 år som heter Erle, så nå liker jeg det :)

Skrevet

Det er nydeleg, eitt av dei penaste jentenavna eg veit om. Hadde eg fått førstevalget mitt hadde lille heitt Erle :o)

Skrevet

Det skulle jeg egentlig hete, synd at det ikke ble sånn.. :( Syntes det er kjempefint!! :D

Skrevet

Nydelig:0) Husker "vaktmesterdama" Erle, hun som bodde på Tiriltoppen, skikkelig forbilde, sterk og uavhengig dame. Heter boka Guro?

Skrevet

Søtt navn :)

Skrevet

Nydelig! Jeg liker også godt Tiril og Guro og. Hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...