LoveActually Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Hvis nr to hadde blitt jente så ønsket jeg meg Erle :-) Minnes det fra Ole Alexander Fillibombombom... Tror mamma`n der het Erle...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 tidligere syns jeg det var litt rart, men nå har jeg blitt kjent med en herlig jente på 1,5 år som heter Erle, så nå liker jeg det
Ranveig R Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Det er nydeleg, eitt av dei penaste jentenavna eg veit om. Hadde eg fått førstevalget mitt hadde lille heitt Erle )
Liljekonvall<3 Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Det skulle jeg egentlig hete, synd at det ikke ble sånn.. Syntes det er kjempefint!!
Hera Skrevet 28. november 2009 #11 Skrevet 28. november 2009 Nydelig:0) Husker "vaktmesterdama" Erle, hun som bodde på Tiriltoppen, skikkelig forbilde, sterk og uavhengig dame. Heter boka Guro?
Stort pepperkakehjerte Skrevet 28. november 2009 #13 Skrevet 28. november 2009 Nydelig! Jeg liker også godt Tiril og Guro og. Hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå