Gå til innhold

Jeeeei!! Libido og LibidoFamilien kommer til oss på nyttårsaften! =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare dele min glede ;)

Det kommer til å bi kjempekoselig! =D

Er det forresten noen som har noen forslag til gode desserter? Gjerne litt morsomme, som barna liker... =) (Jadda, liker å planlegge litt jeg da sjø ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ gøy da!

Vi har NULL planer for nyttårsaften...Emma skal være hos faren,og alle vi kjenner skal på fest vistnok. hehe

Skrevet

Mm, blir koselig det =) Skal ut og gå i fakkeltog oxo =) Gleder meg jeg! =D

Ahh... Kjedelig da.. Men dere kan jo kose dere dere tre? Goood middag, gooood dessert og bare slappe av? Syns det er greit på nyttårsaften jeg =)

Skrevet

Ja ser ikke for meg noe annet enn å slappe av,nyttårsfester blir jeg like skuffet av hvert år,folk planlegger jo fest i mangen mnd! Så er det jo bare som en vanlig fest man like så greit kunne hatt på en lørdag hehe.

Tipper vi lager oss en god kalkun og tar på flanellpysjamas ;) Iallefall jeg hehe

Skrevet

Hehe, nyttårsfest har jeg ikke vært på siden... Hm... 2000? Bare kav og mas og masse folk og raketter her og der og tull og fjas. Nei, da holder jeg meg heller hjemme med La Familia =)

Hehehe, det hørtes jaggu ut som en god plan! Hadde dere bodd i nærheten, så skulle dere fått komme hit ;)

Skrevet

vi lager altid fruktsalat med krem til dessert nyttårsaften :) med litt hakket nøtter og sjokolade :) nam

Skrevet

Takk for tips! =)

Skrevet

Ja det hadde jo vært koselig :)

Tipper dere får det kjempekjekt!

i 2000 var jeg full i byen husker jeg,var vel 15 år og så en mann ble knivstukket mens han hadde datteren sin oppå skuldrene :( Var en fæl nyttår! Så bare han sank i sammen mens han prøvde å få datteren trygt ned av skuldrene. En full mann som bare stakk han! :S

Skrevet

Oj... =S Herrefred... hvordan gikk det med han da, vet du det?

Skrevet

Aner ikke :(

Husker det så godt! Lille jenta oppå der med lyst bølgete hår,og det redde ansiktet hennes når pappaen datt i bakken etter å ha løftet henne ned :(

Uff uff uff!

Skrevet

Uff, herregud... =/ Mye syke folk i verden... =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...