Gå til innhold

Hva er en tidligvakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså fra klokken når til klokken når, sånn ca, er en tidligvakt? Gjelder for Haukeland, en sykepleier, dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, men har jobbet i boli, og der er den fra kl 07.30-15.00 på hverdager, og kl 08.00 eller 09.00-16 i helgene.

Skrevet

Har ikke jobbet på Haukeland, men andre sykehus og da har tdligvakt vært fra 0715 eller 0730 til mellom 1430-1530.

Skrevet

07.30 til 15.00-15-30 tror jeg er vanlig tidlig vakt for sykepleiere. Iallefall svigerinnen min..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå har jeg aldri jobbet på sykehus, men jeg har familie som gjør. Det er ingen forskjell på vaktene om det er julaften eller 10.mai. Svigermor har tidligvakter fra 7.30-15, og svigerinna mi har fra 7.30-15.30... Så ikke store forskjellen hvertfall, og de jobber på hver sin kant av landet.

Skrevet

Ok, takker for svar :-)

Tar gjerne i mot svar fra noen med erfaring fra Haukeland også. Her kan 0,5-1 times forskjell ha litt å si, så greit å vite nøyaktig, men får ikke tak i vedkommende selv nå.

Skrevet

Det kan være forskjell fra avdeling til avdeling tror jeg. Men det vanlige er fra 0700 til 1500 på Haukeland. Kan være andre tider på poliklinikkene.

Skrevet

Litt usikker på hvor hun jobber nå, men tror det er med kreftsyke barn(?). I hvertfall barn som er veldig syke.

Skrevet

Svigermor jobbar på Haukeland (ikkje med barn men med bla transplantasjonspasientar) og har tidlegvakt frå 7 - 15.

Mamma jobbar 7 - 14.45, men det er på Haraldsplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...