:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 bare for å gni det in, så kommer jeg til å se overdådig hot ut om en times tid. kos dere her inne i kveld... ædabæda
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Hæj, skal du på byen? Tømt flaska og nå må du videre ut i glitternatta? Eller skal du bare i badstua og varmes opp?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 jeg skal på byen, men dog ikke osloby - jeg er jo bonde i sjelen vurderer og helde glitter over meg og skylde på at det er jul men sånt blir aldri spesielt bra foresten om det hjelper så er jeg edru på byen i natt, men jeg danser mer en noen andre lel
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2009 for de som lurer (og ikke lurer) så var det en helt fantastisk genial kveld. jeg danset mest og lo mest av alle, på tross av mangelen på alkohol. og klarte å karre til meg rommets hoteste fyr, som var akkurat passe nerd for meg vi lo og fnisa og tulla og alt var så bra som det kunne bli. jeg som den edrue personen jeg var, kjørte han hjem (som var temlig langt unna) og alt gikk etter planen. helt til mannen skal ut av bilden og sier "det er bare en ting jeg ikke kan, jeg kan ikke få barn, for jeg har sterelisert meg" da kjørte :: hjem og tenkte "om noe ser for godt ut til å være sant, så er det som regel det" men jeg kan leve lenge på dette. det beviser ihvertfall at det fremdeles fins hote nerdete menn rundt 40 der ute
Patetica fåkksi Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Bra du fikk rocka foten! Her har det regna i hele dag, noe som har resultert i en voldsom kreativitet fra min side. Du kan jo invitere ham over på middag; lag kyllingfileter i grønn paprika
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2009 hehe... jeg kan love deg at jeg aldri noen gang i mitt liv kommer til å lage kyllingfilee i grønn paprika med mindre jeg får skreklig mye betalt for det syns det er teit at selv pefekte folk har graverende feil jeg ikke kan leve med.- om det sier mest om dem eller meg kan vi diskutere i det vide og det brede. 3 dager til eksamen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2009 hva resulterte den volsome kreativiteten i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå