cathrine&emma Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 hva er deres oppskrift? jg er til tider mye nedefor fordi jg føler mg "feit", har prøvd forskjellige måter å gå ned i vekt, mn klarer ikke å holde motivasjonen oppe, vist dere skjønner.. jeg er alenemor, har vært student, og jobber..så den eneste alenetiden jg har, er nå ho er i barnehagen eller sover, men får ikke trent noe på kvelden siden jg ikke har noe pass lissom og ikke så lett å få barnevakt heller fordi alle er opptatt med sitt., og har ikke så mange venner heller jg går sammen med, litt lei enveikomunikasjon..jg pleier å gå til eller fra barnehagen, siden jg ikke begynner på jobb før ett.... og sliter litt i matveien oxo, er ikke like lett når jg sitt her kveld inn og kveld ut alene og at ting er kjempe motiverdene en periode , mn så stopper det litt opp, skal jo ha litt overskudd til prinsessa mi og husarbeid oxo.. er det noen av dere som har noen råd og tips til hvordan jg kan gå ned på en effetiktiv , rask og ikke alt for dyr måte..Og hvordan holder dere motivasjonen oppe tips motas med takk:)
lille sprelle Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 har ikke prøvd det selv, men flere anbefaler vektklubb.no å røre seg kan du gjøre sammen med barnet ditt eller på stuegulvet. Det er ikke mye plass som skal til for å få trent. Hvis du trenger motivasjon, bør du kanskje finne frem målebåndet og måle deg rundt livet f.eks. - tren i 14 dager og se resultatet! lykke til!
singo Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 knekkebrød i stedet for brød! spiser 2 stk klokka hal 9,kl 11,kl 14. spiser så vanlig middag,men mindre av poteter/pasta/ris... i helgene kan jeg unne meg litt popcorn,vin,bedre mat... har gått ned 5 kg hittil uten å trene:) å masse frukt/grønnsaker:)
Rampongi Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 jeg prøver å gå ned et par kg selv og starter dagen med musli og yoghurt. Knekkebrød er også lurt. Jeg digger feks knekkebrød med frokostsalat og avokado- den er jo ikke særlig sunn, men mener den har noen gode fettstoffer i seg. Jeg trener pilates på elixia men har også noen pilatesvideoer på pcn. Du trenger egentlig bare en matte å ligge på og bruk ungen pluss evn et par halvliters flasker med vann som vekter, det finnes mange artige videoer der ute assa. Har lest at flere synes zumba er gøy. Jeg hater å danse, så jeg liker pilates.Jeg triller en lang tur hver dag, i helgene kanskje to turer om dagen. Husarbeid kan jo feks være ganske anstrengende Lykke til og prøv å tenk på seg selv slik du vil være. Heng opp et bilde av deg slik du ser ut i dag og evn klipp ute et bilde av noen du kan ha som forbilde. Tenk også positivt. Du er fin, Du er tynn og du er mye verdt, si det til deg selv forran speilet hver dag det kan hjelpe..
Emma&Adrian Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Rockeringen er og veldig bra for å få fin mage!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Spis mindre enn hva du forbrenner. Det er nøkkelen. Det kan du gjøre på ulike måter 1) spis mindre 2) tren mer 3) spis mindre og tren mer Lær deg å telle kcal, på den måten har du kontroll over hva som går inn, og legg deg på en 1500 kcal om dagen feks. Det er billig. Du sparer penger på mat fordi du da må spise fornuftig mat og ikke drittmat. Og begynn å tren regelmessig. 30 min hver dag, pluss et par ganger i uken hvor du øker på til en time. Anbefaler vektkluben.no
cathrine&emma Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2009 takk for mange svar:) skal prøve å begynne på mandag, rampongiAdvent.. kunne gjerne brukt ungen min til dt, bortsett fra at ho er 3. 5år så er ikke så lett...!
Gjest Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Hvis du ikke begynner på jobb før 13 har du god tid til trening på formiddagen. Kanskje finne en gruppetrening hvor man også får sosial kontakt. Hva med Grete Rohde kurs,de går på dagtid også? Lykke til, du er allerede i gang ved at du har startet å tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå