Gå til innhold

Huff, i dag må jeg ta fatt på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kalenderen!!! Mange gaver å pakke inn, så det er vel bare til å sette i gang med en gang barna har lagt seg;)

Men barna blir jo i alle fall glade når kalenderen kommer opp på veggen! Har en diger kalender som jeg har brodert selv, så det blir veldig fint når den kommer opp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er jeg glad for at jeg slipper det for jeg vet åssen det er da jeg vanlivis sitter å pakker inn 48 gaver hehe, men i år ville barna veldig gjerne ha lego og petshop kalender så da fikk de det isteden for pakkekalender.

Skrevet

hehe...har egentlig og kjøpt legokalender til de;)'

Meeen, MÅ jo bruke kalenderen jeg har, så jeg må pakke inn alle og henge opp i min egen kalender;) Så blir ikke enklere likevel;) Pluss har kjøpt noen ekstra gaver til noen av dagene...

Skrevet

hehe er du blitt ferdig? Mine har 5 julekalendere hver så synes det holder lenge... Jeg har kun kjøpt 2 av dem og det er legokalenderen og petshopkalenderen, så kom mamma med sjokoladekalender og donald duck kalender til dem, så fikk de hver sin kalender fra det lokale musikk korpset her hvor de kan vinne premier og så kom onkelen demmes med sjokoladekalender også hehe så det er jo egentlig alt for mye spør du meg men sånn går det når alle skal være "snille" å glede barna.

Skrevet

plutselig var klokka blitt så mye i går...uten at eg eneste pakke var pakket inn:(

Så, nei...er ikke ferdig, hehe;)

Så får ta tak i det i dag, så får sambo og være med (han var ute i går, så ingen hjelp av han da). Jeg har handlet alt av både kalnder-gaver og de julegavene vi er ferdig med, så det skulle bare mangle at han kunne hjelpe med dette, hehe :)

Skrevet

Vi har hatt pakkekalender til dem hvert år, men i år får de bare sjokolade. Jeg synes det blir dyrt for de er for små til slike "ferdige" kaldendere.

Og så blir det litt prøving og se hvordan det fungerer med å sende kalender frem og tilbake mellom bf og meg. Det blir ikke mer enn 1 kalender hver her i huset!

De blir nok fornøyde likevel =)

Skrevet

DA var pakkene innpakket OG hengt opp på kalenderen:)

JIPPIIII!!!!!!!!

Skrevet

Akkurat ferdig jeg også....JIPPIIII.....!!! hehe:))

Skrevet

Oj, eg må få fingeren ut eg og. Ikkje berre skal eg pakke inn og henge opp - eg har berre strikka knapt halvparten av figurane!

Heldigvis er våre barn såpass små at eg tvilar på om dei merkar at det kjem til fleire pakkar etter kvart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...