Libido- Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg syter meg ikke ofte, men nå skal jeg gjøre det til gangs! - Vi sulter foran brødboksen, hvem gidder å lage mat? - Fryser, svetter, fryser, svetter, fryser, svetter. - Klamt stinkende sengetøy. Yuk! - Guttungen går for lut og kaldt vann.. Tror han er på sin førtifjerde film siden onsdag. (hipp hipp hurra for gode naboer som tok han med seg i nissetog i dag) - Hvor lenge kan de nyvaskede klærne ligge i maskina før de mugler? - Sofabordet fullt av halvtomme glass og snørrpapir - Hodepine, hodepine, piiiiine. - jeg skulle så gjerne hengt opp julelysene i vinduet i kveld. Mon tro om jeg kommer meg på loftet etter en ibux og paracet? - I kveld er det storfest for bruttern som fyller 40 år. Det går vi glipp av! *hyl&vræl* - Jeg skulle ut å kjøpe masse lysstæsj til å ha i oppkjørselen.. fikk jeg gjort det? NEI! Jeg får vel bare være takknemlig for at vi slipper SI i jula.. men da får vi vel omgangssyke, slik som i fjor. Ha en strååååålende advent folkens!
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Vi tenner ett lys i kveld Vi tenner det for snørr Det står og brenner for seg selv og lyser opp Libido full av gørr. Vi tenner ett lys i kveld Vi tenner det for snørr.
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Håper du la merke til omtanken i at jeg ikke engang påpekte orddelingsfeilen din, det er fordi jeg er i julemodus.
Libido- Skrevet 28. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2009 awww så fint dikt =) Ord delings feil? Aldri hørt om.
Libido- Skrevet 28. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2009 awww så fint dikt =) Ord delings feil? Aldri hørt om.
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Kan betro deg at jeg sliter med å alltid holde på å skrive "ordeling" - den suger ganske hardt om man skal arrestere andre... stamming er bare sjarmerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå