Gå til innhold

Ang. dette med store kjønnslepper.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfår må dere trekke de med komplekser til dette lenger ned i søla enn det de allerede føler seg? Hva i all verden er greia med det???

Bim/Dib i et nøtteskall.. For all del-vi må ikke finne på å få folk til å føle seg bra!!

Tenk et stykke lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke norskkurs for å treffe rett tast, sånt skjer %) Trenger heller ikke norskkurs for å skrive inn på et forum heller for den saks skyld.. Er ordene som teller.

Skrevet

Signerer denne.. Fikk helt vondt inni meg at noen kvinner ønsker å tråkke på andre kvinner pga hvordan man er skapt!

Skrevet

Jeg har store, indre kjønnslepper selv:) bryr meg mindre om hva andre damer mener om dette, for menn elsker det;) Og JEG elsker min fitte selv:)

Og det teller mer enn hva andre damer måtte tenke om det:)

Skrevet

Det er pokker ikke alle menn som elsker dette. Jeg spurte nettopp samboeren min og kompisene hans. De mente hengefitte så utpult ut, ikke delikat i det hele tatt. Om man tar på en fitte, og har hele handa smekk full av slafsete indre lepper, da er det noe som ikke stemmer.

Skrevet

And here we go again...

Ser utpult ut? Mange damer er skapt sånn! Har ingenting med utpult å gjøre.

Godt smaken er som baken.. Og at de fleste ikke lar seg trekke ned i søla.. Dårlig gjort å drive på å kritisere måten mange er skapt på, folk kan faktisk ikke noe for det, det er dessverre ikke et valg man har..

Skrevet

Hva er det med ordet SER utpult ut du ikke forstår 20.22?! SER!!! Det betyr nødvendigvis ikke at man ER det! Hjelpes. Hadde jeg hatt vinger som indre lepper, da hadde veien til reduksjon vært kort! Har ikke hørt en levende sjel som synes det er lekkert.

Skrevet

Hahaha, om ikke DU har hørt noen si at det er fint, 2025, så betyr ikke det at ingen syns det, går du rundt og spør alle du kjenner om sånt?? :P

Jeg ønsker sterkt reduksjon, mine henger litt utenfor, og jeg hater det, om ikke enda verre etter all hets her inne :(

Men sambo vil IKKE at jeg skal gjøre det, derfor har jeg heller ikke gjort det.

Skrevet

Du må være stokk dum du! Har jeg skrevet at INGEN synes det er pent, fordi jeg ikke synes det er pent?! Slike ting, som akkurat dette blir tatt opp innimellom, blandt venninner, kamerater osv. De jeg har snakket med sier at dette ikke ser ut i tette tåka. Om du tror jeg flyr på gata å spør gud og hvermann om dette, da får du gå å legge deg, for verre idiotkjerring skal man vel lete lenge etter. Off

Skrevet

Så alle du kjenner ble plutselig gud og hvermann nå da? Og for meg ser det ut som om du hinter til at ingen syns det er pent, har vel med ordlegginga di å gjøre. Så får jeg bare beklage om du følte deg støtt.

Men for at det skal være sagt, så er jeg heldigvis hverken stokk dum eller idiotkjerring, så lenge trenger du nok ikke å lete ;)

Skrevet

Leser du i det hele tatt hva du selv skriver? Du skriver at selvom de jeg kjenner ikke liker det, så trenger ikke det bety at ingen liker det. Jeg har aldri sagt at INGEN liker det. Har sagt at JEG og de jeg har snakket med ikke liker det. Det nytter jo ikke å diskutere med deg. Du må være full eller rusa, seriøst.

Skrevet

Åh, jeeez.. Jeg gir opp.. God natt, annie 20:52.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...