Gjest Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Her har jenta fått en stor kalender av besteforeldrene, men aner ikke hvor den skal henge... Føler liksom ikke for å slå en spiker midt i veggen i det nye huset vårt heller, hehe:)
stolt mamma til 2 Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Vi har alle fire pakkekalenderene på en vegg rett utenfor soverrommene våre.blir liksom en vegg i loftstua,svigerforeldrene mine har hengt de på kjøkkenet
tvkrus Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Nå har vi poser med tall på de henger vi med klesklyper på gardina
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Har en som kan stå selv, og den står på kjøkkenet:)
2smågull Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 har ingen anelse. er pakke-kalender! og noen av pakkene er store.. så vet da sannelig ikke jeg.
*gruffalo* Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Slå en spiker i ei list, så henger dere den i en snor ned fra den... Vi bruker en spiker som det egentlig henger et bilde på. Har den ute i gangen. Den er så stor at vi har ikke plass til den andre plasser:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Nå har mine bare sjokoladekalendre da, men i år blir de å henge i et par spikre på kjøkkenet. Hang i utganspunktet noen "malerier" fra jenta mi der, men de har jeg tatt ned siden vi nettopp har solgt huset, så det var praktisk nok
Gjest Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Jaa, det med lista var smart:D Tror jeg gjør det å henger den på kjøkkenet:)
Lille Sniff Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Her i huset er det pakkekalender, der det er diverse størrelser på pakkene, vi tar pakketråd og knyter dem opp i gardinstanga på stua
Gjest Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Vi har den ved spisebordet i stua. Og det henger bare lapper på den, pakkene ligger i en bastkurv på gulvet under. Fordi de er for tunge til å henge. Har laget fine lapper med juleklistremerker og dato som henger på.
Mammapudding Skrevet 28. november 2009 #13 Skrevet 28. november 2009 På en vegg i stua, slo inn noen 2 spiker i fjor(i den nyoppussa veggen) og de lot vi henge med tanke på adventskalenderen, de henger høyt oppe så vises ikke om man ikke ser etter de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå