Gå til innhold

Hvor henger dere adventskalenderen til barna?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jenta fått en stor kalender av besteforeldrene, men aner ikke hvor den skal henge...

Føler liksom ikke for å slå en spiker midt i veggen i det nye huset vårt heller, hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alle fire pakkekalenderene på en vegg rett utenfor soverrommene våre.blir liksom en vegg i loftstua,svigerforeldrene mine har hengt de på kjøkkenet

Skrevet

Nå har vi poser med tall på de henger vi med klesklyper på gardina

Skrevet

Har en som kan stå selv, og den står på kjøkkenet:)

Skrevet

har ingen anelse. er pakke-kalender! og noen av pakkene er store.. så vet da sannelig ikke jeg.

Skrevet

Slå en spiker i ei list, så henger dere den i en snor ned fra den...

Vi bruker en spiker som det egentlig henger et bilde på. Har den ute i gangen. Den er så stor at vi har ikke plass til den andre plasser:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå har mine bare sjokoladekalendre da, men i år blir de å henge i et par spikre på kjøkkenet. Hang i utganspunktet noen "malerier" fra jenta mi der, men de har jeg tatt ned siden vi nettopp har solgt huset, så det var praktisk nok :)

Skrevet

Jaa, det med lista var smart:D

Tror jeg gjør det å henger den på kjøkkenet:)

Skrevet

Her i huset er det pakkekalender, der det er diverse størrelser på pakkene, vi tar pakketråd og knyter dem opp i gardinstanga på stua

Skrevet

Vi har den ved spisebordet i stua. Og det henger bare lapper på den, pakkene ligger i en bastkurv på gulvet under. Fordi de er for tunge til å henge. Har laget fine lapper med juleklistremerker og dato som henger på.

Skrevet

På en vegg i stua, slo inn noen 2 spiker i fjor(i den nyoppussa veggen) og de lot vi henge med tanke på adventskalenderen, de henger høyt oppe så vises ikke om man ikke ser etter de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...