Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg kniper stadig meg selv i å gjøre en ting som er ganske typisk mannfolk (tror jeg) Når jeg f eks sitter foran tv skjermen iført en av mine usexye men akk så behagelige bomullsbukser, stikker jeg stadig vekk ene hånda under linningen. Uten at jeg fingrer med noe spesielt lenger nede. Hånda bare ligger der, liksom. Det er ganske koselig, på en eller annen merkelig måte. Hm. Snåle.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Når jeg sover og ligger på rygg, så fester jeg hendene i trusekanten. Ikke for å tafse, men for at de liksom "sitter fast" der, og det er behagelig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Når jeg sover og ligger på rygg, så fester jeg hendene i trusekanten. Ikke for å tafse, men for at de liksom "sitter fast" der, og det er behagelig. Hehe. Samme her faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå