Gå til innhold

Hva gjør dere med medisinering allergikere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er foreløpig ikke svanger selv, men vi driver da og i 1pp. Etter å ha lest utallige steder på nettet har jeg kommet frem til at det ikke er bra for fosteret at mor tar anti-histaminer. Er det noen her som har samme problem som meg? Jeg tror jeg dør på meg hvis jeg først skal gjennom 9mnd svangerskap OG x antall ammemnd UTEN allergimedisinen min:( Finnes det noen alternativer for oss? Jeg bruker cetirizin mot husstøvmiddallergi - og den allergien følger meg året rundt :( Siden vi nå er i 1pp har jeg allerede valgt å avstå fra medisinering, men gud som jeg sliter :(

Veeeldig takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trygt ta polaramin.. I mitt forrige sn.skap spiste jeg polaramin. Disse er veldig døsende. I dette sv.skapet kan jeg fortsatt spise aerius som var forbudt sist.. nyere forskning viser at det ikke er farlig allikavel. Du trenger ikke stoppe nå.. Snakk med legen din. Kanskje kan du fortsette med det du spiser.

Skrevet

Takk for at du reddet dagen min Frk. Lykke. Jeg skal ringe legen min first thing mandag morgen....

:D

:D

Skrevet

Ja, jeg sliter big time, nå som jeg helst ikke skal ta noe. Har fått beskjed om at jeg kan ta ved sterkt behov, men at man skal la være så langt det går. Så jeg pröver å strekke meg til det lengste, men er ikke så lett. Föler meg tryggere på å ta allergimed. etter de 12 förste ukene. men som Frk. Lykke sier, så skal Polramin være trygt.

Skrevet

Har selv det samme problemet. fikk höra att jeg kunne ta cetirizin gjenom hele svangerskapet. Ffa i slutet av svangerskapet då nesteppen nog kommer bli brutal anners...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...