yogamamma Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Nå har jeg hatt krampediarrè i flere dager og i dag kom bare vann og skum(sorry detaljer), så da kjøpte jeg Leperamid Mylan og knasket i meg 2 piller. Alt stoppet og alt var vidunderlig helt til jeg leste på pakningen og der skal altså ikke gravide ta dette medikamentet. Noen som vet hvor farlig det evt er? Har lest her tidligere at diarrè kan fremkalle abort. Er det riktig? Er i uke 6.
simba>>>3gutter Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Ring legevakta. Det er de som vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå