Gå til innhold

Besøk og svineinfluensa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere gjort dere opp noen meninger rundt dette? Besøk hvor raskt, vaksinert osv? Føler dere at folk viser større forståelse nå i disse influensa tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! På sykehuset jeg skal føde har de besøksforbud, kun samboer som får komme.. synes dette er synd, for jeg skal ha ks og blir liggende minimum 5 dager.. Jeg er redd for influensaen, og vil derfor ikke at noen som har influensa skal komme i nærheten av babyen. Men utenom det er det helt greit med besøk, bare de er flinke å vaske hendene ol. Tenker også at jeg kanskje vil være litt forsiktig i staren med å ta med babyen i store folkemengder (kjøpesenter/butikk ol.) om det går..

Føler egentlig ikke at folk kommer til å ha så stor forståelse for det, men de må nå bare akseptere det.. Jeg vil ikke ta noen sjangser med babyen min!

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv vaksinert, og da skal jo babyen få antistoffer gjennom morsmelken. På sykehuset er det besøksforbud, men ingen av foreldrene våre bor i nærheten, og vi har ingen barn fra før av, så det går jo greit for oss. Har uansett ikke tenkt å dra babyen med på mange steder i begynnelsen, så det skal nok gå greit. Tenker vi ikke får besøk før tidligst en uke etter vi har kommet hjem siden det er rundt jul og familie allikevel må få flybilletter for å komme på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også vaksinert, samt at sambo og datteren vår på 2,5år er vaksinert. her er d også besøksforbud, noe som er helt greit, bare litt synd at storesøster ikke får komme på besøk da..men d må vi jo bare tenke på som til d beste for lille babyen .Blir vel værst for meg, kommer til å dra hjem tidlig fordi jeg savner henne tenker jeg =) når vi kommer hjem skal vi kunn ha de nærmeste på besøk, som besteforeldre. alle andre må bare vente :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...