Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Legene mente vår lille har fått hjernerystelse, det på fredag. Men når er det trygt for henne å dra i barnehagen igjen? Glemte helt å spørre legen om dette!! Hun er i fin form i dag, men var veldig medtatt i går med oppkast og alt. Men kviknet til etter en del tester og legebesøk.
Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Da jeg fikk hjernerystelse som voksen fikk jeg tre dagers sykemelding og beskjed om å ta det rolig, ikke se tv ol. Så i hvert fall være hjemme tre dager kanskje?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Takk for svar! Hun er kun 2 år også. Vi fikk ikke noe restriksjoner på noe annet enn at vi trengte ikke å dra på lekeland, badeland ol. Bare ha ei rolig helg! Hun var veldig "fjern" i går, men kviknet til på kvelden. Tror ikke hun husker noe fra det hele, så var nok en kraftig smell. Hun har vært fin form i dag, ingen tegn på smerter eller ubehag. Men er livredd for at det skal komme noen etterdønninger. Huff, mammahjerte er knust av engstelse. Takk for svar:)
Gjest Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Hjernerystelse går som regel helt greit det, men ikke moro. God bedring til den lille da :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Tusen takk, bare grusomt å oppleve!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 har akkurat hatt samme hendelsen her hjemme. ble innlagt på ahus i to dager. og spurte legene om nettopp dette. og det svaret jeg fikk var at man skal se an allmenntilstanden deres bare! er den god så er det ikke noe å frykte med tanke på barnehagen. men gjør det som magefølelsen din sier! vær hjemme hvis du føler det tryggest! jeg lot krabaten få være hjemme i tre dager og fikk deretter noen korte dager i barnehagen etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå