Gå til innhold

Hjernerystelse og barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legene mente vår lille har fått hjernerystelse, det på fredag.

Men når er det trygt for henne å dra i barnehagen igjen? Glemte helt å spørre legen om dette!!

Hun er i fin form i dag, men var veldig medtatt i går med oppkast og alt. Men kviknet til etter en del tester og legebesøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk hjernerystelse som voksen fikk jeg tre dagers sykemelding og beskjed om å ta det rolig, ikke se tv ol. Så i hvert fall være hjemme tre dager kanskje?

Skrevet

Takk for svar! Hun er kun 2 år også.

Vi fikk ikke noe restriksjoner på noe annet enn at vi trengte ikke å dra på lekeland, badeland ol. Bare ha ei rolig helg!

Hun var veldig "fjern" i går, men kviknet til på kvelden. Tror ikke hun husker noe fra det hele, så var nok en kraftig smell.

Hun har vært fin form i dag, ingen tegn på smerter eller ubehag.

Men er livredd for at det skal komme noen etterdønninger. Huff, mammahjerte er knust av engstelse.

Takk for svar:)

Skrevet

Hjernerystelse går som regel helt greit det, men ikke moro. God bedring til den lille da :-)

Skrevet

Tusen takk, bare grusomt å oppleve!

Skrevet

har akkurat hatt samme hendelsen her hjemme. ble innlagt på ahus i to dager. og spurte legene om nettopp dette. og det svaret jeg fikk var at man skal se an allmenntilstanden deres bare! er den god så er det ikke noe å frykte med tanke på barnehagen.

men gjør det som magefølelsen din sier! vær hjemme hvis du føler det tryggest!

jeg lot krabaten få være hjemme i tre dager og fikk deretter noen korte dager i barnehagen etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...