:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 bare for å slippe å lese mer pensum. for det første så er det ikke intresangt å lese ting for 4 gang - det dukker ikke opp nye revlosjonerende ting på den måten. for det andre har jeg lest alt for mye i det siste og sosialt liv eksisterer ikke. for det tredje får jeg hjerteklapp av å åpne boken i angst for at eksamen snart er her. for det fjerde er boken så gammel at det i bestefall kan kaldes en historiebok om hvordan ting var før nav dukket opp
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2009 gi meg styrke og motivasjon!
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Bare vent til oppfølgere "Livet etter NAV" kommer. Den er en skikkelig horror story, har jeg hørt, splatterfilm de luxe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2009 hehe... vi er på vei inn i den også, men heldigvis er det ikke så mange som har funnet noe interesse av å skrive noe av kvalitet om det temaet i natt drømte jeg at jeg holdt foredrag i gamle trygdeetaten og nav reformen. det sier vel en hel del. dagen i dag har jeg kastet bort på å ungå bøkene
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2009 jeg tar velferdsfag på hio og har eksamen i Velferdspolitikk og velferdsforvalting nå til onsdag... som er den første av 3 eksamner før jul. jeg anbefaller studiet på det sterkeste (og det sier jeg til og med nå, rett før eksamen )
OsloMor Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Den eksamen er den morsomste eksamen, den og forvaltningsretten. Om det er noe trøst, så skal jeg også lese Stamsøe i helgen. Dog IKKE i kveld. Drikk deg full du:)!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2009 har dere stamsø som pensum også? stamsø er ihvertfall dagsaktuell og derfor litt mer meninsfylt. bay derimot er for de som aldri har følt med på noe som helst av nyheter i hele sitt liv.
Rampongi Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 anbefaler drikking jeg også. Er man student, så er man student. Sa rampen (med savn i stemmen) som blir snodig på en halvliter etter at minirampen kom ..
OsloMor Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Å jada, så den boken hadde jeg fra før. Leste den jo for noen år siden ved eksamenstider jeg også, vi fikk om øremerking av midler minnes jeg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2009 ja, det tror jeg er ganske aktuelt nå også. jeg har blitt en reser på rammefinangsiereing og øremerking sammen med NPM og sykelønnsordingen så tror jeg vi er på toppen av aktuelle temaer.. hehe og får jeg en av de, så skal det gå greit
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2009 jeg tror vi er på samme nivå der rampongiadvent... hehe gi meg en baylis og jeg skal fnise i flere timer
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. november 2009 #13 Skrevet 28. november 2009 Jeg har planer om å drikke meg full! Og som mor, student, arbeidende så er ikke det akkurat hverdagskost. Så nå sitter jeg her, hvor stømpebukse møter bh, sliter med pusten, og venter på skyssen til festen. RAI RAI!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2009 kos deg himmelblå! det har du fortjent! og drikk for meg også, helst så mye at du spyr på en dørvakt og blir kasta ut av bussen på vei hjem. RAI RAI!
Gemini77 Skrevet 28. november 2009 #15 Skrevet 28. november 2009 HVis du har lest ting flere ganger så er det på tide å stoppe! Her i gården fikk jeg ikke tid til å åpne bøkene før et par uker før eksamen og kom meg knapt igjennom 1 gang... 4 ganger er altfor mye!! ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 28. november 2009 hehe... jeg liker det du sier jeg vil ha en bra karakter. men sånn som jeg leser nå er det i grunn bare tullete for jeg følger ikke med på det jeg leser i det hele tatt. bare er mektig lei. jeg vil få en god karakter! det er alt jeg ber om
Gemini77 Skrevet 28. november 2009 #17 Skrevet 28. november 2009 Fikk gode karakterer jeg også, men man må trekke ut det viktigste og highlighte hovedpunkter. Så går du utifra forelesningsnotater og bruker boken som oppslagsverk! Man kan ikke pensumet noe bedre av å lese det flere ganger når man ikke engang får med seg hva man leser.. :-) Drikk deg full!! Du trenger å hvile hjernen! (jeg studerte patologi så dette vet jeg,,.hehe)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #18 Skrevet 28. november 2009 hehe.. sant sant. jeg tror jeg kan det meste temlig bra nå. men det er jo det at man burde jo gjøre en heftig innsats de siste dagene... hm.. men du har helt rett, sånn som det er nå er det bare tull og lese. kanskje jeg skal ringe noen og diskustere i stedet...hm.
cherry coke Skrevet 28. november 2009 #19 Skrevet 28. november 2009 Herlighet ::!! Her har du muligheten til å drikke deg full, og så har du ikke kastet deg på flasken enda?? Jeg har eksamen nå, og har stooore planer om å bli sjarmerende beruset neste helg=) Rai rai!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 28. november 2009 jeg har nå vært i dursjen og tatt bort vinterpelsen (det tok sin tid) og har planer om å sminke meg overdådig mye og ta av ringene... men jeg skal kjøre bil da, men danske og skrike kan jeg lel RAI RAI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå