Twisted Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg og mamma trenger hjelp til å finne en sang! Den heter "lite barn" - fra åttitallet, og hun sang den til meg når jeg var lita. vi husker bare noen fååå strofer i sangen; "lite barn ble født ikveld" (ikke 100%sikker) "pappas lille skatt" "kava med ei lita hand" og vet at den som sang den het "egil dimmen band" Er det noen som kan hjelpe oss med evt. teksten på denne? den er såå fin og vi husker ikke!
oi =) Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Tror ikke jeg har hørt om den, men prøv og gå inn på www.lyrics.com. Der kan du sikkert søke det opp. eller hvis du googler det.'
Twisted Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 takk for det, men vi har prøvd alt:P har googla og søkt på både navnet og artisten og teksta overalt, men finner ikke tekst eller melodi:p så da vet jeg ikke......
Twisted Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 det var visst ingen som visste om denne? vi har komt på noe mer da: "kava med ei lita hand, det som før var mitt skal no bli vårt, knytt ihop av sterke band"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå