Gå til innhold

Idag fikk jeg et ubehagelig brev i posten :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

En advarsel om at det bor en pedofil rett nedi gata vår!! En mann som er dømt for over 70 tilfeller av overgrep mot barn bor fire hus på nedsiden av oss!!!

Herregud ble jo helt paff!!

Er dette sant?

Hvem er det som sender ut sånne brev? Det var med fullt navn og adresse...

Hmmm vet jo ikke om man kan stole på at dette er sant, men er det som har interessen av å sende ut sånn info i tilfelle...

Måtte bare dele

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så ekkelt! Antagelig er det en av to ting. En som hater vedkommende og prøver å ødelegge livet hans ved å sende ut slike falske anklager til alle foreldre, eller (mest sannsynlig etter min mening) en som vet om vedkommende men har taushetsplikt og velger å informere og advare andre foreldre på denne måten.

Er ikke så veldig legne siden vi også fikk vite om en pedofil i nabolaget, han sitter inne nå, kan si det slik at barna mine vil bli bedt om å holde seg laaaaangt unna ham!

Skrevet

Huff, så vemmelig :-( Da tror jeg at jeg ville ringt politi, for å høre om troverdigheten rundt dette. De kan vel ikke si så mye pga taushetsplikt, men jeg tror jeg allikevel ville ringt for å høre hva de sier om dette...

Skrevet

uff ekkelt

ring politiet å hør om de har sendt ut brevet om ikke fortell om brevet.

Skrevet

Jeg blir jo skeptisk med en gang. Over 70 overgrep? Lommemann-saken er, så vidt jeg vet, den største i sitt slag i Norge, og han har vel noenogseksti overgrepstiltaler?

Når det er sagt, så er det selvfølgelig ubehagelig, og man blir vel uansett minnet på at det er viktig å lære barna å ikke la seg lokke og lure av fremmede. Både menn og kvinner.

Skrevet

Hei,

Har du funnet ut noe mer om det?

Ville bare si at noe lignende skjedde meg der jeg bodde før. En morgen våknet vi opp og det var klistret opp lapper på alle lyktestolper og oppslagstavler i hele nabolaget. Der var det bilde og fullt navn på en av nabomennene, og det stod at han var pedofil.

Etter en stund fant vi ut at han var i en barnefordelingssak med moren, og at det var henne og noen av hennes venner som hadde lagd og hengt opp disse lappene. Så det beste er å være forsiktig ovenfor denne personen i brevet, men ikke forhåndsdøm noen. Man kan aldri vite om det stemmer med mindre man får informasjon fra politi eller personen selv.

Håper du finner ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...