Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 BOY: On a hot summer night would you offer your throat to the wolf with the red roses? GIRL: Will he offer me his mouth? BOY: Yes GIRL: Will he offer me his teeth? BOY: Yes GIRL: Will he offer me his jaws? BOY: Yes GIRL: Will he offer me his hunger? BOY: Yes GIRL: Again, will he offer me his hunger? BOY: Yes! GIRL: And will he starve without me? BOY: Yes! GIRL: And does he love me? BOY: Yes GIRL: Yes BOY: On a hot summer night would you offer your throat to the wolf with the red roses? GIRL: Yes BOY: I bet you to say that to all the boys.
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Hennes versjon av kvelden: Han var veldig rar i går kveld. Vi hadde avtalt å treffes på en cafe og ta et glass vin eller noe. Jeg trodde det var min skyld fordi jeg hadde vært ute og handlet med jentene og glemte tiden og ble derfor litt forsinket. Men han sa ikke noe om det. Vi fant ikke tonen. Han var fjern og taus, så jeg tenkte det kanskje var bedre hvis vi dro et sted der vi kunne være litt for oss selv. Vi dro på en veldig romantisk restaurant. Men fortsatt var han rar. Jeg prøvde å være blid, men fryktet at det var noe alvorlig som holdt på å skje. Jeg spurte ham, men han påstod at det ikke var noe galt. Men jeg var ikke sikker. På veien hjem fortalte jeg han at jeg elsket ham over alt på jord (i tilfelle han kanskje ikke var sikker). Han tok armen rundt meg, men svarte ikke. Jeg ble ganske frustrert, for jeg hadde jo håpet at han ville si det samme tilbake! Endelig var vi hjemme og jeg begynte å lure på om han vurderte å gjøre det slutt! Jeg prøvde å få ham til å snakke, men han bare skrudde på tv'n. Da ga jeg opp og gikk og la meg. Utrolig nok kom han etter, etter ca 20 minutter. Vi hadde sex sammen, men han virket fortsatt fjern! Jeg hadde lyst til å bli rasende! Men i stedet gråt jeg meg stille i søvn. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mine sterke mistanker om at han har funnet seg en annen! * * * * * * * * Hans versjon av kvelden: Liverpool tapte... Fikk heldigvis pult!
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Du besudler Meat Loaf, stopp i julens navn! Jeg pakker kalendergaver og gauler "can't you see my faded levis bursting apart" og prøver å forestille meg den drillen av en megagranatpikk han må ha, siden det eneste stedet slitne levisbukser ikke sprekker er rundt glidelåsen.
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg kan da vel ikke teksene til Kjøttpuddingen! Jeg trodde du var poetisk. Og sånn forresten så hører jeg på "Can't you see, it all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence". Nesten det samme. Jeg ber deg plis slutte å skrive om hvor julekalenderflink du er, jeg har to tomme kalendere et sted. Jeg syns Krangle inneholder litt for mye pikkpreik i det siste, for å være ærlig. Less talk, more action sier jeg bare.
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg ER poetisk. Men da må jeg få middag først. Nok et område hvor Aaaa little less conversation, a little more action hadde vært på sin plass. Noen mener at de ikke er sultne ennå. Ergo er det kjøttpudding fram til pizzaen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 ingen side kan inholde for mye pikkpreik. det er fysiks umulig du må helt klart gjøre noe med verdiene dine
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Jeg mente nå mere fysisk pikk da, ::, ikke bare skriftlig. Skjønner det ikke har blitt no mann på deg på en stund? Det har det ikke blitt på meg heller for jeg er i kronisk ustand til å ta p-pillene slik jeg burde og av de siste 21 (et brett) begynte jeg tre dager for seint, tok to, men mange timer for seint, glemte de neste tre, tok en, glemte to, osv. Dette har ført til at jeg "er så trøtt" om kvelden de siste to ukene, her tar jeg ingen sjanser. Her er alle sultne og det er jeg, klumsa, som ikke fikk middagen i ovnen før 18:08 og den burde derfor være ferdig ganske presis 18:33.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 nå føler jeg at jeg vet overdrevent mye om ditt pillebruk men på en annen side, så vet du overdrevent mye om mitt manglende sexliv... så sånn sett så kan du klage mest hva er middagen? min er skjell, reker, fiskepuding og hvit saus + amirkanskblanding
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Den består av noe som hvertfall ikke var ferdig 18:33! Tenker vi sier et kvarter til. Kyllingfileter i paprika og noen potetfirkanter, dekorert med noen sidelengse yoghurtstriper - tenkte jeg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 iiiiiik. helt tydelig at du har vært for lenge i syden
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2009 #11 Skrevet 28. november 2009 Hæ, hvorfor? Var det et skikkelig harry måltid eller no? Ovnsbakt lang grønn paprika er det beste. Ta en liten baguett, bak en paprika i ovnen i ca. tre kvarter med litt olivenolje, strø på litt salt når den er ferdig og NYT!
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Sånn her altå: http://www.gastronomiavasca.net/glosario-file/906/Pimiento_verde.jpg Ikke sånn norsk som klin kokos menneker har oppå gulosten på skiva.
LilleDachs Skrevet 28. november 2009 #13 Skrevet 28. november 2009 Jeg syntes nå det hørtes godt ut. Selv har jeg O.D' på ca 330 gr biff + tilbehør. *rap* Og så litt sjokolade på toppen. Fine lørdagskvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå