Gå til innhold

Hva gir dere mannen/samboer/kjæreste til jul i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det blir en X-box her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt Tivoli-radio med iPod-dock og ekstra høytaler. Han ønsker seg det, men jeg har sagt at det kommer ikke på tale, er altfor dyrt *smiler lurt*

Skrevet

Vi gir ikke hverandre julegaver iår pga dårlig råd. Men han blir 30 i slutten av desember og da skal han få 2500 kr av meg til en Berghans jakke han vil ha (bukse har han). Men istedenfor å bare gi han pengene så kjøper jeg en stor svart papp og klipper ut en jakke fasong på den (ganske stor) og limer på en konvolutt og stapper 2500 kr oppi der.. ;)

Skrevet

Vi gir heller ikke til hverandre iår, pga dårlig økonomi. Men det gjør ikke noe, vi har jo fått vår første baby så hun kommer til å få masse julegaver. Og gaver til babyen er jo moro for oss også :-) Gleder oss til å se hva hun får!

Skrevet

Vi kommer ikke til å gi hverandre gaver i år, men skal ut og spise en bedre middag sammen for første gang på evigheter :) Leeeeeeeeeenge siden vi var ute og spiste ja! Jeg var jo dårlig stort sett hele svangerskapet og nå er jo tassen snart 5 mnd og vi har ennå ikke hatt barnevakt til han. Snart på tide da ja :)

Skrevet

hadde tenkt å gi både han og den lille manchester drakter, men får ikke tak i :( så lure på om eg ska bestille å lage et fint kort der det står at han skal få så snart de får inn i rett str:) ellers vet eg ikke helt:P

Skrevet

Vinterdekk til bilen :P

Det ble så dyrt for nye vinterdekk - men veldig nødvendig, så vi dropper julegaver til hverandre.

I fjor kjøpte vi spark. Syns det er en fin trend å kjøpe noe vi trenger til "huset" :)

Skrevet

snøre og snelle til fluestanga ... Virker litt kjedlikt å få, men er det han ønsker seg. Siden fluefiske er hans hobby.

Skrevet

vi skal gi hverandre sydentur:p

Skrevet

Ha ha, min ønsker seg elektrisk drill! Superkjedelig, og ikke er han egentlig en handyman heller, så det blir tidenes kjedeligste julegave for ham..

Har ikke noe jeg ønsker meg jeg heller, har jo alt jeg trenger!

Skrevet

Her blir det langrennski:) Han får av meg og jeg av han! hehe...

Skrevet

han skal få en squeezebox til jul. :)

(jeg får en kindle, gleder meg vilt! :))

Skrevet

Han får Pondus bok fra barna. Genser og skjorte fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...