Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Har tenkt å ta henne med i bassenget. De selger visstnok sånne badebleier der, men vil gjerne ha en badebukse til henne i tillegg, men aner ikke hvor jeg får tak i det. Hun er 11 uker gammel og vi bor i Bergen.
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg har prøvd badebleie på jenta mi en gang, men syntes den trakk inn altfor mye vann og ble tung og skled nedover. Vi har brukt badebukser som vi har kjøpt på babyshop til henne (sånne med innebygd "bleie"). De har vært supre. Når vi gikk på babysvømming kunne vi kjøpe badetøy der og vi fikk dessuten utdelt frottebadebukser som vi kunne bruke (uten bleier under). Babyer bæsjer veldig sjelden i vannet og man pleier dessuten å kunne se på ansiktsutrykket at de er i ferd med å bæsje slik at man kan skynde seg opp av bassenget. Har gått 5 svømmekurs med jenta mi og INGEN av babyene har bæsjet i vannet på denne tiden! Tisse i vannet gjør alle babyer, sånn er det bare. Men hos friske barn er det ikke bakterier i urinen, så det er ikke farlig.
lille sprelle Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 vi har badebleie/bukse (sånn flergangs) til tuppa - den er kjøpt på fru lyng tror jeg. Fungerer kjempefint (hun var svært slank da hun ble født er nå normalvektig og 19 mnd). - Trykk-knapper i siden for justering av størrelsen.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2009 ❤min fineste skatt❤: Det er litt artig at folk sier det at: nå bæsjer babyen. Jeg har aldri kunnet se på Vesla at hun bæsjer jeg. Hun kan til og med ligge på stellebordet og bæsje rett i våtserviettene og hun ser ikke ut til å bry seg engang, hehe. Jeg vet det er veldig mye forskjellig praksis på steder man bader og at det er sjelden de bæsjer i vannet. Vi ringte og hørte på Vannkanten (der vi skal bade) og de ville vi skulle bruke en badebleie som vi får kjøpt der til 20 kr. Men jeg tenkte det var ok å bruke en badebukse utenpå? Uansett skal vi begynne på babysvømming etter hvert så trenger en sånn bukse uansett?
Rampongi Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Hva med på klubben? http://www.klubben.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå